گردشگری ورزشی موضوع مهمی است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و صداوسیمای استان نیز آماده همکاری و کمک به حوزه ورزش استان است.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۱۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان دردیدار با مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل ورزش وجوانان استان با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان در آینده جامعه، حفظ سلامت این نیروی مولد را حیاتی دانست و گفت: صداوسیمای مرکز زنجان علاوه بر حوزه ورزش ، آماده همکاری برای کمک به فعلیت رساندن پتانسیل نیروی جوان جامعه در سایر حوزه هاست.

صفری با اعلام اینکه در 3 ماهه نخست امسال بیش از 300 ساعت برنامه ورزشی از صداوسیمای مرکز زنجان تولید وپخش شده است گفت : توجه به ورزش علاوه بر ارتقا سلامت جامعه ، کاهش آسیبهای اجتماعی را هم در پی دارد.

وی با اشاره به نقش ورزش صبحگاهی در ایجاد نشاط اجتماعی از آمادگی شبکه استانی برای تولید برنامه صبحگاهی ورزشی با همکاری اداره کل ورزش وجوانان خبر داد.

صفری 24 ساعته بودن پخش برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان را بهترین فرصت و ظرفیت برای استفاده دستگاههای اجرایی استان در آگاهی رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: گردشگری ورزشی موضوع مهمی است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و صداوسیمای استان نیز آماده همکاری و کمک به حوزه ورزش استان است.

ارسال نظرات