برنامه‌های متنوع همزمان با هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال 1396 از شنبه 31 تیرماه آغاز و تا هشتم مردادماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۰۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی فنی و حرفه‌ای زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برنامه‌های هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال 1396 از شنبه 31 تیرماه آغاز و تا هشتم مردادماه ادامه دارد.

سیف‌الله محمدی با اشاره به اینکه روز شنبه31 تیرماه با نامگذاری "اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال" می باشد، افزود: از مهم ترین برنامه های این روز ، غبارروبی و گلباران مزار شهدا ، جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت کار،رفاه اجتماعی با حضور نماینده محترم مجلس دکتر وقفچی و برگزاری دوره آموزشی عفاف گرایی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد.

وی با اشاره به اینکه روزیکشنبه یکم مردادماه سال جاری با عنوان <جوانان ،مهارت، تدبیر و امید > نامگذاری شده است،اظهار داشت: مصاحبه رادیویی مدیر کل استان ، برگزاری جشنواره الگوهای برتر بمدت 3 ساعت و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان از دیگر بخش‌های برنامه‌های این روز است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به نامگذاری روز دوم مردادماه با عنوان< بانوان ،مهارت و تعالی سبک زندگی> افزود: در این روز مدیر کل فنی و حرفه‌ای زنجان مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان خواهد داشت.و از دیگربرنامه های این روز بازدید همگانی در کلیه مراکز می باشد.

محمدی با اشاره به اینکه شعار روز سوم مردادماه <کارآموزان ، فرهنگ کار و مهارت آموزی >، به اهداءخون توسط همکاران ستادی و مراکز تابعه اشاره داشت .

محمدی با بیان اینکه روز چهارم مردادماه با عنوان <مربیان ، افزایش توان ملی ست > افزود: از برنامه اولویت دار دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران همکار اداره کل و مراکز تابعه میباشد و روز پنجم مردادماه با شعار< نخبگان مهارتی ، توسعه بخش خصوصی> نام گرفته است.که از برگزاری مرحله استانی المپیاد ملی مهارت و همایش تکنولوژی نوین در خودروهای هیوندا و کیا با مشارکت نمایندگی هیوندای زنجان خبر داد.

وی با اشاره به نامگذاری روز ششم مرداد <کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای> ، به سخنرانی مدیر کل و روئسای مراکز فنی و حرفه ای در خطبه های قبل از نماز جمعه اشاره داشت .

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در ادامه افزود: روزشنبه هفتم مرداد آخرین روز از هفته ملی مهارت از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای آموزشی "مهارت ،کارآفرینی و توسعه مشارکتهای مردمی " در محل موزه کارخانه کبریت سابق شهر زنجان است خبر داد.

ارسال نظرات