خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: حضور ورزشکاران بسیجی باعث افزایش امنیت در کشور است و این بسیجیان با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی زمینه رشد و شکوفایی و بالندگی برای جامعه اسلامی را فراهم می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۹۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدارنجفعلی کرمی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی ازمربیان ورزشکار بسیجی سرپل ذهاب با بیان اینکه حضور ورزشکاران بسیجی باعث افزایش امنیت در کشور است، گفت: ورزشکاران بسیجی می‌‌‌‌توانند با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی، در جهت امنیت پایدار انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

وی اهمیت بسیج ورزشکاران در تحقق اهداف ورزش را مهم برشمرد و گفت: رشد، شکوفایی و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش‌ها و قهرمانی‌های جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: هنر بسیج ورزشکاران سرپل ذهاب باید به سمتی برود که رخدادهای ورزشی با رنگ و بوی الهی تطبیق داده شود و فضای ورزشی جامعه اسلامی را ارزشی کند.

 

وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان ورزشکار بسیجی باید با حضور فعالانه در صحنه و با روحیه و نشاط در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد حضور داشته باشند.

 

ارسال نظرات