فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: عقبه داعش و تکفیری و سلفی‌ها نظام استکباری اسرائیل و آمریکا است اما عقبه جبهه مقاومت ایدوئولوژی جمهوری اسلامی و انقلاب است که این برتری مدیون خانواده‌های شهدا در سرتاسر جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۸۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در مراسم سالگرد شهادت شهید جواد کوهساری که در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف یک فریضه الهی است که باید توسط مردم انجام پذیرد که نمونه آن هم فرمایش مقام معظم رهبری با حکم آتش به اختیار توسط نیروهای انقلاب بود.

وی افزود: جوانان انقلابی بر طبق این حکم باید هرجایی که کمبودی توسط مسئولان بود فکر کنید و سپس اقدام کنید البته این کار نیز باید با سازماندهی صورت بگیرد تا شاهد کار فرهنگی مناسبی باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به پیروزی خرمشهر در سال 61، عنوان کرد: چند روز پس از این موفقیت اسرائیل به جنوب لبنان با هدف تشکیل یک منطقه امن حمله کرد و مناطق شیعه نشین را فتح کرد لذا فضای اعزام به لبنان و مبارزه با اسرائیل میان رزمندگان ما شکل گرفت و حتی گروه‌ها و بزرگانی نیز اعزام شدند.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، ادامه داد: ثمره اعزام ایشان به لبنان بود که کارهای فرهنگی و دیپلماتیک در این منطقه علیه اسرائیل سامان گرفت و بعد از آن هم امام(ره) فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد» و این یعنی رزمندگان باید ابتدا کربلا را فتح و سپس به قدس برسند و اینجا بود که رزمندگان ما برگشتند.

سردار نظری گفت: اگر نگاهی به اوضاع منطقه بیندازیم متوجه می‌شویم که راه قدس از کربلا گذشت، امروز رزمندگان ما در حاشیه اسرائیل یقه این مزدوران را گرفته و امیدواریم به برکت عنایت امام (ره) و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام آخرین مراحل فتح اسرائیل را نیز طی کنیم تا این غده سرطانی را محو کنیم.

وی با بیان اینکه در این مسیر به ما خسارت‌هایی نیز وارد شده تاکید کرد: خسارت‌هایی که در لبنان، سوریه، عراق و ایران وارد شده، از نظر مادی بسیار زیاد است که نمونه آن هم هزاران شهید مدافع حرم جهان اسلام از پاکستان و افغانستان تا لبنان و سوریه است، همچنین ویرانی‌های فراوانی که اکنون در کشورهای عراق و سوریه مشاهده می‌کنیم نمونه دیگر از این خسارت‌ها است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: البته ثمره این مبارزه‌ها نگاه نو و والای این کشورها نسبت به مبارزه با استکبار و جلب توجه به انقلاب اسلامی است لذا تهدیدی که فکری که اسرائیل را تهدید می‌کند قابل مقایسه با چندین سال گذشته نیست، امروز جبهه‌ای که از اندیشه‌های عمیق با ملیت‌های متفاوت در مرز اسرائیل تشکیل شده است.

وی با طرح پرسشی مبنی بر دلیل موفقیت جبهه انقلاب در مواجهه با اسرائیل، تصریح کرد: علت این برتری توان نظامی و برتری نظامی جمهوری اسلامی نیست بلکه وجود مردم و جوانان شهادت طلب و ولایت مدار سبب برتری انقلاب اسلامی بر ایادی استکبار شده است؛ هنر انقلاب نیز بسط این عقاید در میان تمام کشورهای اسلامی بود.

سردار نظری با اشاره به اینکه جوانان ما التماس گونه به سمت مرزهای اسرائیل می روند، عنوان کرد: اکنون کشورهای منطقه توانسته‌اند خودشان با همکاری مستشاری جمهوری اسلامی داعش و تکفیری‌ها را از کشورهای خود بیرون بیاندازند و اکنون نیاز این کشورها خوراک فکری و فرهنگی است.

وی افزود: عقبه داعش و تکفیری و سلفی‌ها نظام استکباری اسرائیل و آمریکا است اما عقبه جبهه مقاومت ایدوئولوژی جمهوری اسلامی و انقلاب است که این برتری مدیون خانواده‌های شهدا در سرتاسر جهان اسلام است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی زانو زده بیان کرد: ممکن است استکبار موفقیت‌هایی به صورت مقطعی در زمینه‌های اقتصاد و فرهنگ به دست آورد اما پیروزی نهایی از آن تفکر انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها