خبرهای داغ:
یوسف حسنی احیای قنوات شهرستان نطنز را یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: قنوات از دیر باز نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی خانواده‌های روستایی داشته‌اند و احیای این قنوات یکی از ضروریات مهم شهرستان است.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۶۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، یوسف حسنی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نطنز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شهرستان به صورت جدی در دستور کار همه ادارات قرار گرفته بحث رونق تولید در شهرستان است که در این راستا با استفاده از همه ظرفیت‌ها در پی رونق تولید در شهرستان باشیم.

وی افزود: بی‌شک با رونق تولید در شهرستان به چند هدف می‌رسیم که از جمله آن‌ها اشتغال جوانان رونق می‌گیرد و صادرات محصولات شهرستان به سایر شهر‌ها وهمچنین کشورهای منطقه افزایش می‌یابد واین کار باعث رونق اقتصادی شهرستان خواهد شد.

فرماندار نطنز یکی از راههای رونق تولید را توجه به مسائل و مباحث کشاورزی شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در شهرستان نطنز و به ویژه منطقه بادرود امروز به قطب کشاورزی تبدیل شده ومی توان با تغییر الگوی کشت و روی آوردن به کشت گیاهان دارویی که البته زمینه رشد آثار شهرستان فراهم است وبه رونق تولید دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته برای بهبود عملکرد مصرف بهینه آب در مزارع حدود 600 هکتار از مزارع به سیستم آبیاری کم فشار مجهز شد که در این خصوص دولت مبلغ 25 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به کشاورزان برای اجرای این سیستم پرداخت کرد.

حسنی احیای قنوات شهرستان را یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: قنوات از دیر باز نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی خانواده‌های روستایی داشته‌اند و احیای این قنوات یکی از ضروریات مهم شهرستان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا با پیگیری نماینده محترم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار جهت لایروبی قنوات شهرستان تخصیص یافته که به زودی عملیات لایروبی قنوات در شهرستان آغاز خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها