فرمانده سابق سپاه خلیل آباد گفت: 8 کارگروه فعال مجمع عمومی بسیج در خلیل آباد عهده دار شناسایی ظرفیت ها، پتانسیل ها و آسیب های سطح شهرستان هستند و در راستای بر طرف کردن این آسیب ها تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۶۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
علی نیک یاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: سپاه و بسیج توفیقات چشم‌گیری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سازندگی و… در شهرستان خلیل آباد بدست آورده است.

وی با بیان اینکه در بحث سازندگی سالانه بیش از ۵۰ نفر اشتغال مستقیم جوانان خلیل آباد ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و غیر بسیجیان خلیل آباد واگذار شده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه خلیل آباد با تاکید اینکه اردوهای جهادی خوبی در سطح شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: بالغ بر ۵ منزل مسکونی برای بسیجیان در سال ۹۵ در قالب اردوهای جهادی بسیج سازندگی ساخته شد.

وی همچنین اذعان کرد: ساماندهی و سازماندهی طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان مدیون تلاش های شبانه روزی همکاران در بسیج سازندگی ناحیه خلیل آباد است.

نیک یاد با بیان اینکه سپاه خلیل آباد در بحث های مخابراتی پیشرفت های خوبی کسب کرده است، عنوان کرد: با راه اندازی اتوماسیون اداری حتی در سطح حوزه های مقاومت بسیج، کاغذ از پروسه بسیج و سپاه در خلیل آباد حذف شد.

وی در ادامه تاکید کرد: راه اندازی سیستم های اطلاع رسانی پیامکی و شباب و همچنین سیستم ویدئو کنفرانس در فضای مجازی از دیگر اقدامات سپاه در شهرستان است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های مجمع عمومی بسیج در شهرستان، بیان کرد: بیش از ۲۰ طرح در مجمع بسیج خلیل آباد عملیاتی شد و ۸ کارگروه فعال این مجمع عهده دار شناسایی ظرفیت ها، پتانسیل ها و آسیب های سطح شهرستان هستند و در راستای بر طرف کردن این آسیب ها تلاش می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه خلیل آباد اشرافیت کاملی بر مسائل اطلاعاتی سطح شهرستان دارد، ابراز کرد: بیش از ۵۳۰ حلقه صالحین در شهرستان ساماندهی، فعال و کیفی بخشی شدند و بسیاری از برنامه های جانبی نظیر اردوهای تربیتی در قالب این حلقه ها برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها