طی مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی غفورپور، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندار و سایر مسؤولین خلیل آباد، فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه خلیل آباد با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد برگزار شد و ابوالفضل فتوحی به عنوان فرمانده سپاه خلیل آباد معرفی و  از تلاش‌های علی نیک‌یاد تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ ابوالفضل فتوحی فرمانده جدید سپاه خلیل آباد پیش از این جانشین فرمانده سپاه در نیشابور بوده است.

این مراسم با حضور مسؤولین و بسیجیان پایگاه‌های خلیل آباد برگزار شد.

سردار مجتبی غفورپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه خلیل‌آباد که با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه گفتمان انقلاب اسلامی در نواحی مدیترانه و دریای سرخ در حال ترویج است.

وی با بیان اینکه مردم یمن جانانه در مقابل تجاوزهای ناشیانه تکفیری‌ها دفاع می‌کنند، افزود: مردم یمن به عشق اهل بیت(ع) مقاومت می‌کنند و امروز کشورهای سوریه، فلسطین، نیجریه، یمن، افغانستان برای حفظ اسلام سخت‌ترین شرایط را متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمار شیعیان کشور نیجریه به ۱۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است، گفت: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در وصیتنامه سیاسی الهی خود این نوید را داده بودند که بیداری اسلامی تمامی جهان را در بر خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) کشور ایران را در عرصه‌های خارجی مستحکم و استوار عنوان کرد و گفت: در حوزه جنگ نرم نگران وضع موجود هستیم که برای مقابله با آن بسیج پرچمدار تهاجم جنگ نرم است.

غفورپور امکانات و تجهیزات دشمن در امر جنگ نرم را در مقابله با ایران نابرابر عنوان کرد و اظهار داشت: همانند ۸ سال دفاع مقدس امکانات ما در مقابل تجهیزات جنگی آنها که ۵۲ کشور به عراق کمک می‌کردند، بسیار ناچیز بود که این مهم در جنگ نرم هم وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رسالت بسیج یک رسالت سنگین است و در این راستا باید همه جوابگوی خون شهدا باشیم.

غفورپور با گرامیداشت یاد ۱۷ شهید تروریستی تهران توسط داعش اظهار داشت: در کمتر از ۳ روز جواب دندان‌شکنی با موشک‌های دوربرد کشورمان به دشمن دادیم که همگان انگشت به دهان ماندند.

وی جریان جنگ نرم را که متاسفانه ۸ هزار کانال آن هم از طریق ارتباطات جمهوری اسلامی بر علیه کشور و مقدسات حمله می‌کنند را مورد اشاره قرار داد و گفت: هنوز بعضی از مسئولان باورشان نیست که این مشکلات را در عرصه‌های مختلف داریم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) اقتدار جمهوری اسلامی را از آنجا که با تبعیت از رهبری معظم انقلاب صورت می‌گیرد در جهان نام برد و اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج چون ید واحده تحت لوای فرماندهی کل قوا در برابر تمامی تهاجمات دشمن ایستاده است و با قدرت ماموریت‌های خود را از جمله در بحث محرومیت‌زدایی، برقراری امینت و دفاع از انقلاب در برابر عرصه جنگ نرم دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر از فرماندهی سابق سپاه ناحیه خلیل‌آباد، ابولفضل فتوحی به عنوان فرمانده سپاه جدید خلیل‌آباد معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها