امام جمعه محمودآباد:

عملیات مشترک منافقین و استکبار علیه ایران پس از پذیرش قطع نامه گواه بر شیطنت و خباثت دشمنان است

6 روز پس از پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران منافقین و ارتش بعثی به تصور اینکه اوضاع داخلی نابسامان است عملیات مشترک خود را با هجوم زمینی از مسیر سرپل ذهاب به طرف شهر آغاز کرده و پیشروی کردند که وحشی‌ترین جنایات را مثل داعشی‌ها انجام دادند.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۵۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران در آخرین سال خود شاهد حوادث تلخ و شیرین بسیاری بود و فشار طاقت فرسای قدرت‌های استکباری جمهوری اسلامی ایران را با مشکلات فراوانی در زمینه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی مواجه ساخت.

وی افزود: از سوی دیگر رژیم متجاوز بعثی نیز با استفاده از حمایت‌های گسترده شرق و غرب ضمن بازسازی ارتش شکست خورده خود برای هجومی دوباره خود را آماده می‌کرد.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: بر همین اساس در سال پایانی جنگ حوادث و تحولات نظامی و سیاسی روندی پرشتاب به خود گرفت که شرایط را برای حضور در روی میز مذاکره تقریباً غیرقابل انکار کرده بود و ایران مجبور به پذیرش قطعنامه شد.

این مسؤول درباره حمله منافقین بیان کرد: 6 روز پس از پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران منافقین و ارتش بعثی به تصور اینکه اوضاع داخلی نابسامان است عملیات مشترک خود را با هجوم زمینی از مسیر سرپل ذهاب به طرف شهر آغاز کرده و پیشروی کردند که وحشی‌ترین جنایات را مثل داعشی‌ها انجام دادند.

موسوی یادآور شد: آنان به خیالشان می‌توانستند ظرف چند روز به تهران برسند اما همان‌طوری که خداوند وعده داده بود، خداوند در کمینگاه آنان بوده و سیلی محکمی به آنها زده شده که هنوز که هنوز است نتوانستند سرپا بایستند و همچنان در حال فرار و شیطنت برای ایران اسلامی هستند.

وی درباره سالروز اولین نماز جمعه در تهران اظهار کرد: نماز جمعه یکی از یادگارهای با ارزش امام امت برای حفظ وحدت جامعه اسلامی و ارتقاء سطح معرفت اعتقادی، فرهنگی و سیاسی، اجتماعی مردم است و این سنت پایدار و فراموش شده اسلام امروز به یک نهاد اثرگذار و با قوام در کشور تبدیل شده است.

امام جمعه محمودآباد افزود: هرچه بر عمر برگزاری نماز جمعه می‌گذرد بر بالندگی آن اضافه می‌شود و نقش امامت جمعه به سوی محور نماز جمعه و نقش مؤمنان و کارگزاران نماز جمعه قطعا نقش متقابل و در تعامل با یکدیگر بوده و با تلفیق این نقش‌هاست که نماز جمعه به مرکزی برای هدایت، اثرگذاری، نقش‌آفرینی و هدایت جامعه به خوبی‌ها بوده است.

این مسؤول تأکید کرد: نماز جمعه در جلوگیری از انحرافات و هدایت امور به صلاح و سداد در کلیه ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش داشته و کلام رهبری در واقع تکمیل‌کننده تمام حرف‌هاست که فرمودند نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

موسوی به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختران اظهار کرد: فرزند به‌عنوان میوه باغ زندگی از نعمات و برکات الهی است که زینت دنیا در قرآن نام برده شده که در میان فرزندان اعم از پسر و دختر، دختر به‌عنوان رحمت الهی و تفضل الهی بر شخص و خانه و خانواده اشاره شده است.

وی گفت: اگر کسی دختری را بزرگ و به خانه بخت بفرستد قطعاً خداوند نگاه قابل قبولی به انسان می‌نماید یا اگر کسی دو دختر یا بیشتر را تربیت کند به بهشت می‌رود که این شان و جایگاه والای دختر است که باید به‌عنوان مربی وفا در جامعه در آینده ایفای نقش کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها