خبرهای داغ:
فقط کافی است یک سر به باغ کتاب تهران بروید!
یک شهر بزرگ فرهنگی تفریحی در قلب تهران، معجونی از باغ تا دریاچه تا کتاب تا رباتیک و سینما و تئاتر همه در کنار هم.. مجموعه ای که نه تنها در ایران که در بسیاری از کشورهای جهان، بی نظیر است...
کد خبر: ۸۸۹۰۰۹۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، لازم نیست به گوشه گوشه تهران سر بزنید، فقط کافی است یک سر به باغ کتاب تهران بروید، تا بدانید کار دولت روحانی و شهردار بعدی تهران چقدر سخت شده است.

یک شهر بزرگ فرهنگی تفریحی در قلب تهران، معجونی از باغ تا دریاچه تا کتاب تا رباتیک و سینما و تئاتر همه در کنار هم.. مجموعه ای که نه تنها در ایران که در بسیاری از کشورهای جهان، بی نظیر است...

باغ کتاب پروژه فوق مدرنی است که توسط شهرداری تحریم شده از جانب دولت، در کمال ناباوری به بهره برداری رسیده. مجموعه ای مترقی که نه تنها نمایشگاه سالیانه کتاب را به حاشیه خواهد راند و نه تنها در برابر پردیس های غول پیکر سینمایی تفریحی و فرهنگی کشور، قد علم خواهد کرد بلکه مجهزترین مجموعه های علمی کارگاهی و پارک های فناوری را به چالش خواهد کشید و در رقابتی فاصله دار با تمامی مجموعه های فرهنگی و علمی کشور در قلب شهر تهران خواهد تپید. مواجهه ناظر بیطرف با معادل های دیزنی لند امریکا در حاشیه بزرگراه همت تهران و بازدید شعف انگیز کودکان  و نوجوانان ایرانی با کاراکترهای فیزیکی شخصیت های نوستالژیک کارتونی در این مجموعه، از موفقیت درخشان قالیباف در رونق و شکوه پایتخت ایران در بازه تحریم خبر میدهد.

اصلاحات چگونه خواهد توانست با پیرپاتال های حزبی خود گوشه ای از عملیات بزرگ جهاد آبادانی قالیباف در تهران را ادامه دهد؟!

آنها تمام ژنرال هایشان را هم جمع کنند، انگشت کوچک قالیباف در عمران و آبادی کشور نخواهد شد. چه اینکه اگر میتوانستند بزرگراه تهران شمال را 20 سال کش نمیدادند.. و قطار تهران مشهد 16 ساعت! طول نمیکشید!

بقول آن فعال اصلاح طلب، اگر قالیباف اصلاح طلب بود، اصلاح طلبان تندیس او را حتی بر سر در روستاهای ایران نصب میکردند.. اما آنها نه تنها به این جهاد انقلابی ادامه نخواهند داد که از هم اکنون منتظر جرزنی های تکراری شان باشید.. "تقصیر شهردار قبلی است!" ،"خزانه ما خالی است!؟!"، "شهر سوخته تحویل گرفتیم!!"

یادتان باشد، یک اصلاح طلب اصیل، نه معتقد به تکثر و شایسته سالاری و تخصص سالاری و آزادی بیان و این حرفهای قشنگ است و نه به دنبال کار  و خدمت به مردم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها