پیرهادی گفت: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به آبیاری مزارع جنوب شهر تهران با فاضلاب تذکراتی داده است.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۹۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن پیرهادی ، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان حسین هاشمی ، استاندار تهران در ارتباط با این‌که «هنوز آب آلوده در مزارع تهران استفاده می‌شود» ، اظهار داشت: در این خصوص باید کارشناسان محیط زیست پاسخگو باشند اما همان‌طور که در رسانه‌ها هم عنوان شد، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به آبیاری مزارع جنوب شهر تهران با فاضلاب تذکراتی داد اما نیاز است که به‌طور تخصصی به این موضوع مهم پرداخت چراکه این پدیده با سلامت مردم در ارتباط است و حساسیت زیادی دارد.

وی در ادامه به تاریخ آغاز پنجمین شورای شهر تهران پرداخت و خاطر نشان کرد: چهارمین شورای شهر تهران، روزهای پایانی خود را طی می‌کند که دقیقاً مشخص نیست زمان پایان این دوره چه تاریخی خواهد بود و منتظر جواب قطعی از سوی شورای نگهبان هستیم و برخی می‌گویند مرداد ماه و برخی دیگر شهریور را زمان اختتامیه شورای شهر چهارم می‌دانند و تا زمانی که فرصت برای خدمت‌گذاری به مردم شهر تهران وجود داشته باشد، ما از هیچ تلاشی برای همکاری با آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش تهران نیوز،عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در طول آغاز به کار پنجمین شورای شهر تهران، شورای چهارم همچنان مشغول به فعالیت است، بیان داشت: تا زمان آغاز به کار شورای پنجم،ما همچنان جوابگو و پاسخگوی مردم عزیز شهرمان هستیم و در حال حاضر هم عزیزان همشهری به ما مراجعه می‌کنند و ما به وظیفه‌مان در قبال آن‌ها عمل می‌کنیم.

وی افزود: در طول مدتی که در شورای شهر تهران حضور داشتم، تلاش کردم که به مردم خدمت کنم چراکه ما در هر جایگاهی که قرار گرفته ایم، باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و هر مسئولیتی که داریم باید نقش خود را به خوبی انجام دهیم و در این صورت است که توانستیم به وظیفه دینی و اسلامی خود به خوبی عمل کنیم.

پیرهادی با اشاره به این‌که برخی‌ها در حوزه فرهنگ تصور می‌کنند که باید کارهای بزرگ و پرهزینه انجام داد تا کار اثرگذار باشد، یادآور شد: اعتقاد ما این است که عمدتاً برکت کارهای کوچک اما مستمر بیش از کارهای بزرگ و پر هزینه است؛ البته باید محتوا و ابتکار عمل نیز داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: باید مردم نسبت به مسائل اجتماعی و خدماتی حساسیت بالایی داشته باشند ولی آنقدر که سیاست‌زدگی در جامعه ما پررنگ شده است به مباحث اجتماعی و هم‌گرایی عمومی در حوزه اداراه شهر توجه کمتری شده است.
ارسال نظرات