خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: ادامه راه شهدا، جامعه را در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمن بیمه می کند.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۱۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدفاطمی نسب در یادواره شهدای گمنام شهر قهستان از توابع شهرستان درمیان، اظهارداشت: شهدا بهترین، نردیکترین و پر افتخارترین راه لقاالله را انتخاب کردند و جایگاهی را به دست آوردند که همه اولیا الهی و بندگان خدا آرزوی رسیدن به آن را دارند.

وی با بیان اینکه شهدا به اذن خداوند در روز قیامت قدرت شفاعت دارند، بیان کرد: با ریختن اولین قطره خون شهید تمام گناهانش آمرزیده می شود، تنها راه رستگار شدن انسان پیروی از راه و روش شهداست.

به گفته وی در وصیت نامه اکثر شهدا به ولایت مداری و پیروی از ولایت فقیه توصیه و سفارش شده است، ما باید با تاسی از شهدای عزیز و گرانقدر حول محور ولایت فقیه برای سربلندی نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در این دوران بیش از هر زمانی لازم است تا هوشیاری و بصیرت خود را در جهت دفاع از انقلاب اسلامی افزایش دهیم.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا حداقل اقدامی است که می توانیم در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام دهیم، امروز باید بیش از هر زمانی دیگری نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

عضو شورای شهر مشهد هم در این یادواره گفت: انقلاب اسلامی و امام راحل فرزندانی را تربیت کردند که امروز فرزندان آن بزرگوران در دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی ثابت قدم هستند.

به گفته محمدحسین جهانبخش، امروز نسل چهارم انقلاب وارثان نسل اول انقلاب و ادامه دهنده راه امام و شهدا و گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه هستند.

وی اضافه کرد: امروز جوانان این مرز و بوم برای دفاع از ارزش های دین مبین اسلام در جبهه های مقاومت در برابر استکبار جهانی ایستادگی و نقش آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: اگر ایستادگی جوانان با اخلاص این مرز و بوم در کشورها عراق و سوریه در برابر داعش نبود ما باید الان در مرزهای جغرافیای خود با داعش می جنگیدیم.

وی یکی از علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری آگاه و بصیر و حضور در صحنه مردم ولایی دانست و گفت: با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم هنوز در صحنه های مختلف حمایت خود را از نظام، انقلاب و رهبری به نمایش می گذارند.
در شهر قهستان درمیان پنج شهید گمنام دفن هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها