خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی درمیان گفت: 21 پروژه در روستاهای تخته جان، نوغاب آنیک، مناوند، ماسنان، خوان، کلاته ملا، آویشک، سراب، نوقند، کوشکک، منند و سریجان در حال اقدام است.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۱۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

"حسین بخشی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: تمام مشکلات 13 روستا بخش قهستان در فاز اول مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم جهت محرومیت زدایی این مناطق انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات در هر روستا یک هسته محرومیت زدایی شامل پنج نفر تشکیل شده است که این افراد مشکلات روستاها را بررسی و به کارگروهها ارسال می کنند، گفت: کارگروه های متشکل از عمران، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان، فرهنگی و تعلیم و تربیت نیز شکل گرفته است.

 

وی به 21 پروژه در فاز اول محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: هزینه های اجرای این طرح محرومیت زدایی را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پرداخت می کنند که در قالب این طرح مرمت قنات ها و ایجاد استخرهای ذخیره آب و حفر کانال های کشاورزی توسط بسیج سازندگی انجام می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه درمیان گفت: این پروژه ها در روستاهای تخته جان، نوغاب آنیک، مناوند، ماسنان، خوان، کلاته ملا، آویشک، سراب، نوقند، کوشکک، منند و سریجان در حال اقدام است.

 

طرح توسعه و آبادانی در 6 دهستان خراسان جنوبی از اول سال 96 وارد مرحله اجرایی شده این طرح در دهستان های «شوسف، میغان، درح، قهستان ، پترگان و منتظریه» در حال اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها