سروان پاسدار جمیل احمدزاده گفت: در تمامی عرصه های ماموریتی سپاه و بسیج بیشترین فعالیت، انعکاس موفقیت های سازمان است که این وظیفه خطیر برعهده کمیته اطلاع رسانی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۹۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومی سپاه خوی در گفتگوی خبری افزود: اطلاع رسانی از نحوه اجرا و موفقیت و یا عدم موفقیت در هر ماموریتی مهم است چرا که انعکاس اخبار واقعی به مردم ارتقای آگاهی را در بر دارد و ما می دانیم زمانی که اخبار و اطلاعات قوی و صحیح و صدالبته به موقع باشد بهتر می توان جایی را در بین مردم باز کنیم که در این زمینه نباید تلاشهای شبانه روزی همکاران روابط عمومی و خبرنگاران و عکاسان را فراموش کرد.

سروان پاسدار جمیل احمدزاده با این اعلام که کمیته اطلاع رسانی رزمایش الی بیت المقدس با موفقیت ماموریت خویش را با فعالیت های شبانه روزی خبرنگاران و عکاسان به اتمام رساند خاطر نشان کرد: این مجموعه پس از تشکیل کمیته و عهد و پیمان با آرمانهای شهدا و امام(ره) فعالیت خویش را با برگزاری نشست خبری و انعکاس جزئیات رزمایش آغاز کرد.

وی اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی رزمایش الی بیت المقدس شهرستان خوی ضمن تفکیک ماموریتها بین خبرنگاران و عکاسان و نیز روابط عمومی های گردانهای بیت المقدس و کوثردر محل های از پیش تعیین شده حضوریافته و به نحو احسن ماموریتخویش را به اتمام رساندند.

مسئول روابط عمومی سپاه خوی ادامه داد: هرچند رزمایش پایان یافته ولی کار کمیته خاتمه نیافته بود چراکه انعکاس اخبار و جزئیات اجرای رزمایش ساخت مستند از وظایف مهم این کمیته بود که باید کارمی شد.

احمدزاده در پایان ضمن خداقوت و خسته نباشید به تمامی اعضای کمیته اطلاع رسانی رزمایش الیبیت المقدس شهرستان خوی گفت:حضورچشمگیرخبرنگار و عکاس پابه پای گردان در تمامی زمینه ها از جمله حضور در کلاسهای تئوری، پیاده روی شبانه،غباربی مزار شهدا و اجرای مانورهای ضدشورش، امداد و نجات و ایست و بازرسی را نباید نادیده گرفت.

ارسال نظرات