نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان:
عملیات مرصاد همه اهداف شوم دشمن را نقش برآب کرد و این عملیات روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۲۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره اول ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) گفت: در این ایام روز دختر و آغاز هفته کرامت را نیز در پیش رو داریم.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به به پنج مرداد ماه سال 58 افزود: این روز سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی است بعد از این روز انقلاب ما هر هفته در معرض حضور اجتماعی و معنوی و رای مردم قرار می‌گیرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به شرایط دوران قبول قطعنامه توسط ایران ابراز کرد: ایران وقتی قطعنامه‌ 598 را قبول کرد استکبار و عوامل آنها این طور وانمود کردند که ایران مجبور به این کار شده که تبلیغات گسترده‌ای نیز دشمناندر این موردانجام شد.

وی با اشاره به برخورد سخت رزمندگان اسلام با منافقان بیان کرد: شش روز بعد از قبول قطعنامه توسط ایران منافان با حمایت و تجهیزات صدام در قالب 30 تیپ رزمی با سلاح‌های گوناگون عملیاتی را در مرزهای غرب کشور آغاز کردند اما در اثر یک حرکت حساب شده رزمندگان سپاه و ارتش ضربه بسیار سنگینی به منافقان وارد شد.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ زکات درجامعه، اظهار داشت: پرداخت زکات موجب نزول رحمت الهی ، تطهیر مال وتزکیه نفس می شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به تغییر استراتژی دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم ابراز کرد: برای مقابله با این جنگ باید اعتقادات تقویت و بصیرت افراد جامعه افزایش یابد.

خطیب جمعه زنجان درادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد افزود: این عملیات روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است چراکه همه اهداف شوم دشمن را نقش برآب کرد

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به واکنش اخیر سپاه به توطئه‌های آمریکا خاطرنشان ساخت: فرمانده کل سپاه پاسداران به صراحت اعلام کرد که آمریکا اگر تحریم سپاه را آغاز کند باید پایگاه‌هایش را یک هزار کیلومتر دورتر ببرد که این سخنان نوعی قدرت نمایی است.

ارسال نظرات