خبرهای داغ:
در خطبه‌های نماز جمعه اهواز مطرح شد:

تذکر جدی نماینده ولی فقیه در خوزستان به مسئولان دستگاه قضا و بانک ملی؛ مشکل شرکت گروه ملی فولاد باید سریع حل شود

آیت الله موسوی جزایری گفت: اگر مسئولان قضائی و اجرایی کمی به این مشکل توجه کنند، بودجه و امکاناتی برای رفع مشکلات گروه ملی وجود دارد و نمی‌دانم چه احتیاطی وجود دارد که این گره باز نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۰۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با تقدیر از حضور مردم خوزستان در تشییع شهدا اظهار داشت: این حرکت‌ها و حضور برای ما مغتنم است و باید از خانواده این شهیدان هم تقدیر کرد چرا که فرزندان و بستگان آنها در راه حفظ نظام قدم برداشتند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) گفت: در طول دهه کرامت مراسم باید با حضور پرشور مردم برگزار شود چرا که این کشور متعلق به امام رضا(ع) است.

امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای کارگران شرکت گروه ملی ملی عنوان کرد: برخی از کارهای این شرکت در جهت حل مشکلات کارگران در تهران گره خورده است و مسئولان کشوری باید بدانند که وضعیت در این شرکت اسف‌بار است.

وی افزود: اگر مسئولان قضائی و اجرایی کمی به این مشکل توجه کنند، بودجه و امکاناتی برای رفع مشکلات وجود دارد و نمی‌دانم چه احتیاطی وجود دارد که این گره باز نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد از کُند بودن روند حل مشکل کارگران بیان کرد: تذکر ما در این باره جدی است چرا که چند هزار کارگر از این شرکت ارتزاق می‌کنند و مسئولان قضائی و بانک ملی باید این مشکل را رفع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها