نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن انتقاد از مسئولان در خصوص روند ساخت مصلی، گفت: برخی به عمد بودجه ساخت مصلی کرج را کاهش داده اند.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۹۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تاکید بر اینکه جریان ملی شدن صنعت نفت باید درس عبرتی برای همه باشد، اظهار کرد: اعتماد به آمریکا امری اشتباه است که نباید تکرار شود.
 
کشور از منظر هسته ای ۲۰ سال عقب گشت داشته است/در غرب به اسم روشنفکری زن را در حد یک کالا می بینند 

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه آقایان به شکست برجام اعتراف کرده اند که این مسئله باعث نگرانی شده است، گفت: متاسفانه قراردادهای نقتی محرمانه نیز دستاوردهای گذشته کشور را از بین خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه برخی در مقابل اعمال تحریم های جدید خود را به خواب زده اند، گفت: در مذاکرات و مسئله برجام شاهد فرصت سوزی بودیم که این امر مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اظهارات توییتری آقایان در خصوص برجام، گفت: متاسفانه کشور از منظر هسته ای ۲۰ سال عقب گشت داشته است.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ایران پایانی ندارد، گفت: آنهایی که به دنبال مذاکره بودند باید این مهم را به خوبی درک کنند دشمنی شیطان بزرگ را پایانی نیست و دیگر به آنها اجازه مذاکره و اعتماد داده نخواهد شد.

اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) که مزین به روز دختر است خطاب به بانوان گفت: باید در زمینه های علمی تلاش بیشتری کنید و حضرت معصومه(س) را الگوی خود قرار دهید.

خطیب جمعه کرج با اشاره به جایگاه رفیع زن در دین مبین اسلام، گفت: در غرب به اسم روشنفکری زن را در حد یک کالا می بینند.

وی با تاکید بر اینکه در غرب شعار تساوی زن و مرد را سر می دهند تا با فراهم کردن زمینه های فساد کانون خانواده را از بین ببرند، گفت: این در حالی است که زنان در جامعه ایران اسلامی بزرگترین سرمایه انسانی محسوب می شوند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اهمیت سبک زندگی اسلامی، به انتقاد از دستگاه های فرهنگی پرداخت و گفت: رسانه ملی و دستگاهی فرهنگی کمتر هنری برای ترویج سبک زندگی اسلامی به خرج می دهند این در حالی است که هنر سینما می توانند در ترویج فرهنگ اسلامی موثر باشد.

خطیب جمعه کرج با اشاره به ترویج فرهنگ غرب در برخی فیلم های ایرانی، گفت: نفوذ در سینما را از اکران برخی فیلم ها می توان دید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن انتقاد از سبک فرهنگ سازی رسانه ای در کشور، گفت: در این حوزه ضعیف عمل می شود که این مهم نیازمند توجه بیشتر از سوی متولیان امر است.

دولت از افراد انقلابی و جوان در کابینه استفاده کند

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه نیروهای خودجوش باید به صورت آتش به اختیار اقدام به فرهنگ سازی کنند، گفت: برای تحقق این مهم مساجد بهترین گزینه هستند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری به سالروز برگزاری اولین نمازجمعه بعد از انقلاب توسط آیت الله طالقانی اشاره کرد و گفت: دشمنان نسبت به برگزاری نماز جمعه در کشور واکنش نشان می دهند و درصدد اختلال در این امر مهم هستند هرچند کاری از پیش نخواهند برد.

خطیب جمعه کرج وظیفه اصلی امام جمعه را ارائه تحلیل سیاسی درست از وضعیت جامعه دانست و گفت: امام جمعه باید دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو و تبیین کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از مسئولان شهری در خصوص روند ساخت مصلی کرج، گفت: متاسفانه روند ساخت مصلی متوقف شده است و برخی به عمد بودجه ساخت مصلی را کم کرده اند.

آیت الله حسینی همدانی در خاتمه از دولت دوازدهم خواست که از افرادی انقلابی، جوان و متعهد در کابینه استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها