امام جمعه نظرآباد:

ترویج فرهنگ شهادت ما را از فتنه ها نجات می دهد

امام جمعه نظرآباد گفت: فرهنگ شهدا ما را از فتنه ها نجات می دهد مسئولان باید نسبت به برگزاری یادواره شهدا اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۹۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا راه شهدا شفاف و روشن باقی بماند، اظهار کرد: شهدا جریان آفرین هستند نباید نسبت به شهدا نگاه فردی داشته باشیم.
 
ترویج فرهنگ شهادت ما را از فتنه ها نجات می دهد 

وی با اشاره به اینکه باید از راه شهدا صیانت کنیم، گفت: مسئولان باید نسبت به برگزاری یادواره شهدا اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام محسن زاده با تاکید بر اینکه فرهنگ شهدا ما را از فتنه ها نجات می دهد، گفت: هر چقدر برای شهدا سرمایه گذاری کنیم وزنه انقلاب سنگین تر خواهد شد این انتظار وجود دارد که مسئولان شهرستان نسبت به وظایف ذاتی خود نسبت به شهدا اقدام کنند.

خطیب جمعه نظرآباد در بخش دیگری با اشاره به پنجم مرداد که  سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور توسط حضرت آیت الله طالقانی است، گفت: سوم مرداد روز میلاد کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه (س) است این روز به عنوان روز دختر نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از دختران به صورت شایسته ای تجلیل شود، گفت: روز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز دهه کرامت است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

خطیب جمعه نظرآباد با اشاره به پیش رو بودن هفته حج، گفت: همه ویژگی های که در سایر عبادات وجود دارد در حج جمع شده است به همین منظور برپایی حج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه سفر حج یک سفر استثنایی است، گفت: حج یادگار انبیا و اولیای الهی است نباید بگذاریم حج تعطیل شود در روایات آمده است که اگر حج تعطیل شود امت اسلام گرفتار خواهند شد.

وی با اشاره به مشکلات سیاسی پیس آمده میان ایران و عربستان، گفت: نباید روابط سیاسی با روابط دینی و مذهبی بهم آمیخته شوند رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که حج واجب است، نباید معطل بماند دولت عربستان سعودی از زوار ایرانی برای اقامه حج دعوت کرده و تعهدهای محکمی هم داده اند و اقدامات کارشناسی وسیعی صورت گرفته است.

خطیب جمعه نظرآباد با تاکید بر اینکه نباید به جو مسمومی که درباره حج در فضای مجازی وجود دارد توجهی بشود، گفت: امیدواریم که حجاج بیت الله الحرام با صحت و سلامت و با زیارت مقبول به کشور بازگردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها