خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از توسعه بوستان های شهری محله 13 آبان در این منطقه جنوبی با اعتبار 30 میلیارد تومان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۷۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری در جریان نشست با شورایاران محله 13 آبان، گفت: اجرای برنامه عملیاتی محلات 20 گانه منطقه 20 در سال جاری با 1200 اقدام اجرایی، آغاز شده است که بررسی روند اجرایی و نحوه پیشرفت فعالیت های مدون این برنامه در قالب بازدید های میدانی محله به محله در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.

حیدری حضور و همکاری شورایاران در تدوین فعالیت های نگهداشتی و عملیاتی محلات را اثرگذار برشمرد و در خصوص برنامه اجرایی محله 13 آبان افزود: 76 اقدام اجرایی در قالب 25 فعالیت عمرانی، 20 فعالیت ترافیکی، 20 برنامه اجتماعی و 26 فعالیت امورشهری برای محله 13 آبان منطقه 20 تدوین شده است.

وی ادامه داد: توسعه بوستان های شهری و فضاهای سبز محوطه ای از جمله برنامه های تدوین شده محله 13 آبان است که با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در حال احداث است که بیش از دو سوم این اعتبار از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران در قالب اعتبار متمرکز و پروژه های شاخص منطقه ای به این محله اختصاص یافته است.

حیدری با اشاره به بهره برداری بوستان های باران و رنگین کمان در سال 95 در محله 13 آبان، افزود: عملیات عمرانی بوستان زیتون و بوستان تخصصی دوستدار کودک که از بوستان های شاخص و بزرگ منطقه در سال جاری محسوب می شوند در این محله در حال اجراست.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: روکش آسفالت و لکه گیری، نهرسازی، پیاده رو سازی، خط کشی های ترافیکی، اصلاح هندسی، نورپردازی، نصب روشنایی، لایروبی انهار، مکانیزه شدن پل عابرپیاده، محوطه سازی مقبره الشهدا و حمایت از مساجد و مدارس از دیگر پروژه های درخواستی شورایاران محله 13 آبان بوده که عملیات اجرای آن آغاز شده است.

بر اساس این گزارش بازدیدهای میدانی و جلسات بررسی روند برنامه اجرایی محلات به صورت محله به محله با حضور تیم اجرایی شهرداری منطقه 20 به صورت مداوم انجام می شود تا روند اجرای آن تسریع شود.

جلسه نشست با شورایاران محله 13 آبان با حضور قائم مقام، معاونان، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، شهردار و روسای ادارات ناحیه 3 شهرداری منطقه ،20 فعالان اجتماعی، شورایاران، مدیرمحله محله 13 آبان در محل سرای محله 13 آبان برگزار شد.

ارسال نظرات