در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) شهر دیشموک میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۵۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور پر شور مردم قدرشناس و شهید پرور شهرستان کهگیلویه مراسم میثاق ،تشییع و تدفین پیکر این دو دلداده عشق و آزادگی در تشییع پیکر دو شهید گمنام در دیشموکدیشموک برگزار شد.امروز مردم شهر دیشموک پس از سالها انتظار افتخار میزبانی از دلیرمردانی از جنس عشق و وفاداری نصیبشان شد که با حضور با شکوه خود برای این لاله‌های پرپر دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند.
حضور پرشور مردم در این مراسم مهر تأییدی بر ادامهدادن راه شهدا برای مردمی آماده و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود تا بار دیگر به دشمنان نظام اثبات کنند که ملت ایران با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همیشه در مسیر انقلاب و آرمانهای امام(ره) و شهدا ثابتقدم خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما امروز گرمای هوا کسی را کلافه‌ نکرد و همه برای غربت این دو شهید گمنام در مراسم وداع اشک می‌ریختند.
همه آمده بودند از مادری که عکس شهیدش را در دست داشت و تا پیرمردی که عصا به دست با چشمان پر از اشک و انتظار در این مسیر همگام با سایر مردم ولایتمدار این خطه شهدا را تا آرامگاه ابدی همراهی می‌کردند.
حضور چشمگیر امروز جوانان و نوجوانان در آیین تشییع شهدای گمنام پرشور و مثال زدنی بود.
پیکر این دو شهید بزرگوار دیروز وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد پس از تشییع در یاسوج و شهر دهدشت امروز در دیار دیشموک به خاک سپرده شدند.شهر دیشموک در 80 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است.
ارسال نظرات