در راستای ارتقاء سطح آگاهی مادران برای مقابله با جنگ نرم:
کارگاه مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم با حضور کارشناس حوزه و دانشگاه در مهدیه مبارکه و با حضور خواهران بسیجی پایگاه مقاومت کوثر حوزه شهدای خواهر بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۳۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، امروز پنج شنبه مورخ 29 تیر ماه کارگاه آموزشی تربیت فرزند با حضور استاد حجت الاسلام قاسم حیدری کارشناس حوزه و دانشگاه در مهدیه مبارکه و بین خواهران بسیجی پایگاه مقاومت کوثر حوزه شهدای خواهر بافق برگزار شد .

حیدری در یک کارگاه دو ساعته با ارائه مطالبی ارزنده در خصوص راههای تربیت فرزند از طریق اسلاید پاورپینت کارگاهی آموزنده ارائه نمود.

وی به بررسی دوره کودکی ، نوجوانی و جوانی پرداخت و خاطر نشان کرد: در دوره نوجوانی که سنین 12 تا 18 سالگی را شامل می شود نوجوانان ثبات رفتاری ندارند چون به سن بلوغ رسیده و فعل و انفعالات بدن این نوجوان باعث این رفتار می گردد .

حجت الاسلام حیدری گفت: هرگز در بین جمع دوستان نوجوان وی را نصیحت نکنید، نصایح باید کوتاه و به مقدار ضرورت باشد تا حالت تکراری به خود نگیرد و در صحبت با نوجوان از ضد و نقیض گویی پرهیز کنید .

وی در ادامه با رجوع به احادیث و الگو های رفتاری در بین ائمه به بیان شگردهایی پرداختند که بطور غیر مستقیم و بدون اینکه بین والدین و فرزند نوجوان ، کشمکش و درگیری به وجود بیاید رفتار فرزند در چهارچوب و اصول واقعی خانواده اسلامی حرکت کند.


ارسال نظرات