فرمانده سپاه کربلا حضور آگاهانه مردم در تشییع شهدا را سرمایه و نعمت الهی برای تضمین سلامت جامعه اسلامی دانست و افزود: این موهبت و سرمایه الهی انقلاب اسلامی برای بقاء و تداوم آن محسوب می شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۲۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا در حاشیه مراسم تشییع دو شهید خوشنام دفاع مقدس در ساری طی گفتگو با بسیج گفت: حضور باشکوه مردم متدین و عاشق شهدا در یک روز تعطیل تابستانی و در هوای بسیار سوزان و شرجی مازندران حیرت انگیز است.
سردار محمد حسین بابایی اظهار داشت: بسیاری از کشورها در تلاشند تا برنامه هایی برای  تجلیل از سربازانی داشته باشند که برای آرمانهایشان کشته شده اند، اما هرگز نتوانسته اند روح معنویتی برای آن ایجاد کنند.
 فرمانده سپاه مازندران بیان کرد: هیچ کشور و ملتی نتوانسته همچون کشور جمهوری اسلامی و ملت مومن و دلداه به شهدای ما، روحیه معنوی و حماسی ای  ایجاد کند.
وی اضافه کرد: وقتی مردم شهر ها ، مناطق و روستاهای عاشق فرهنگ شهادت از این قبیل برنامه ها آگاهی می یابند برای حضور در و تبرک گرفتن از آن، جانانه و عاشقانه بپا می خیزند و به عبارتی قیام می کنند.
 سردار بابایی ادامه داد: اجرای برنامه مربوط به شهدا اعم از تشییع یا یادواره و گرامی داشت شهدا، حتی در کور ترین نقطه روستایی هم دارای گستردگی فرهنگ شهادت شد، به گونه ای که اگر در یک روستا مراسم تشییع شهیدی اتفاق بیافتد تمام مردم روستاهای همجوار  دور و نزدیک برای فیض بردن از معنویت آن و تجلیل از مقام شهدا حاضر می شوند.

 فرمانده سپاه دیار علویان گفت: امروز مردم و مسئولین انقلابی با حضور در صحنه های انقلاب، ضمن تجلیل از مقام شهدا و تاکید بر حفظ ارزشها و آرمانهای اسلامی، در برابر زخم های دشمنان از خود و خانواده خود هزینه ای را انجام می دهند که شهدا برای ماندگاری نظام و انقلاب سالها قبل از جان خود گذشته و هزینه کردند.
وی این مسیر را مسیر ابا عبدالله الحسین خواند و بر استمرار و زنده نگه داشتن آن برای عزتمندی و اقتدار جامعه اسلامی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها