خبرهای داغ:
در پیام نماینده مردم شاهرود و میامی؛

توسعۀ صادرات و تکمیل زنجیره های مزیت دار اقتصادی شرق استان با تکمیل فرودگاه شاهرود

حسینی شاهرودی در پیامی تاکید کرد: توسعۀ صادرات و تکمیل زنجیره های مزیت دار اقتصادی شرق استان با تکمیل فرودگاه شاهرود.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۶۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم فهیم شهرستان های شاهرود و میامی در پی مطالبه مردمی و بازدید (چهارشنبه 28 تیر96) جمعی از اقشار مختلف مردمی از روند پیشرفت پروژه های در حال تکمیل فرودگاه شاهرود، پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

همدلی و همیاری همواره بزرگترین عامل در پیشبرد اهداف گروهی به شمار آمده و صمیمی ترین واژه ای است که در فصل همکاری کتابِ توسعه و پیشرفت خطۀ معلمان دین و اخلاق، تا ابد به روشنی خواهد درخشید.

حضور معنادار شما مردم آگاه و انقلابی در بازدید از پروژه های در حال اجرای فرودگاه مردمی شاهرود، روحیۀ حق خواهی، مطالبه گری و دغدغه مندی مردم نسبت به مسائل راهبردی شهرستان های شاهرود و میامی را به نمایش گذاشت.

با عنایت حضرت حق و در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی و همچنین تحقق عدالت اجتماعی ضمن سفر اخیر مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، امیدواریم با حمایت های مسئولین دلسوز و پرتلاش، شاهد به ثمر نشستن پروژه هایی باشیم که در بازدید امروز خواستار تسریع آن بوده اید.

یقیناً همانگونه که توسعه صادرات و تکمیل زنجیره های مزیت دار اقتصادی از اهداف اولیه احداث این فرودگاه بوده، با تکمیل این پروژه ها و تصویب مرز هوایی طلیعه شکوفایی اقتصادی در شرق استان پدیدار خواهد شد.

بی تردید ابراز خالصانه احساس مسئولیت شما برادران و خواهران گرامی در معیت ائمه محترم جمعه شهرستان در پیگیری و کمک به پیشبرد برنامه ها و اهداف چشم انداز این منطقه غنی و با استعداد از ایران اسلامی، بیش از پیش موجب سنگینی مسئولیت این جانب در اهتمام و دفاع از حقوق موکلان عزیز خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها