مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

شفاف‌سازی فعالیت‌ها و اعتماد افزایی در جامعه نسبت به برنامه‌ها سبب افزایش مشارکت خیران می شود

یکی از مهم‌ترین زمینه‌های افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد شفاف‌سازی فعالیت‌ها و اعتماد افزایی در جامعه نسبت به برنامه‌های این نهاد است و باید با این نگاه زمینه حضور بیشتر مردم در فعالیت‌های کمیته امداد فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۳۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجانبا اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت موجب شیرین‌تر شدن ذائقه دهک‌های پایین جامعه می‌شود، گفت: با این رویکرد وهمت مجموعه و مشارکت خیران در بخش‌های مختلف کارهای ماندگار و اثرگذاری در خدمت‌رسانی به جامعه هدف شکل می‌گیرد.

هدایت صفری با اشاره به اینکه تفکر بسیجی بر فعالیت‌های کارکنان این نهاد حاکم است ، ادامه داد : تفکر بسیجی در هر زمینه‌ای بن‌بست شکن و راهگشا است و حاصل این تفکر در کمیته امداد کارکردهای اثربخش در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه است.

صفری تصریح کرد : حاکم بودن رویکرد جهادی و تفکر بسیجی در فعالیت‌های کمیته امداد موجب می‌شود هم‌زبانی به همدلی و برهم بودن به باهم بودن در حوزه رسیدگی به نیازمندان جامعه اتفاق افتاده و در کارکردهای این نهاد مؤثر شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه رسالت ما در این نهاد توسعه معروفات در حوزه کارهای خیرخواهانه و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی انفاق ، احسان و نیکوکاری در جامعه و بهره‌گیری از آن به نفع جامعه هدف است ، افزود : با این نگاه کارهای مفید در حوزه رسیدگی به ایتام و نیازمندان جامعه شکل تازه‌ای به خود گرفته و در حوزه کارکردی کمیته امداد نتیجه‌بخش می‌شود.

وی به اهمیت انفاق و قرض‌الحسنه در آموزه‌های دینی اشاره و اظهار کرد: کمک به نیازمندان از اصول اعتقادی مردم است و وظیفه ما در کمیته امداد الگو گیری از ائمه معصومان (ع) در این بخش و زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در برنامه‌های این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه است.

صفری ادامه داد: ما در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در کمیته امداد مأمور به تکلیف هستیم و نتیجه کار باخدا بوده و هر وقت در این زمینه همت شود خروجی آن نیز در حوزه کارکردی این نهاد نتیجه‌بخش می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر فعالیت گروهی و جمعی در همه بخش‌ها به‌منظور ارتقاء خدمات به خانواده‌های تحت حمایت، تصریح کرد: نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌ها حاصل فعالیت جمعی است و باید با افزایش تعامل بین بخشی و همکاری بیشتر زمینه رسیدن به اهداف این نهاد در توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم کنیم.

وی مبنای خروجی اثربخش کارها را داشتن مهارت فردی و ارتقاء مهارت‌های سازمانی در حوزه رسیدگی به جامعه هدف عنوان کرد و گفت: افزایش مهارت‌های فردی و ارتقاء آن در سازمان موجب بالا رفتن کیفیت خدمت ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت شود.

صفری با اشاره به بالا بودن روحیه انفاق در استان زنجان به‌ویژه در حوزه رسیدگی به نیازمندان، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد شفاف‌سازی فعالیت‌ها و اعتماد افزایی در جامعه نسبت به برنامه‌های این نهاد است و باید با این نگاه زمینه حضور بیشتر مردم در فعالیت‌های کمیته امداد فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار