حرکت سرمایه گذار نباید در زنجان کُند شود و دستگاه ها باید مشکلات سرمایه گذاران را در اسرع وقت برطرف کنند.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۲۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان گفت: نخستین مطالبه میهمانان خارج از استان از مسئولان، توسعه اقامتگاه های مناسب است.

اسداله درویش امیری افزود: تاخیر در روند مسائل اداری و صدور مجوزهای لازم برای ساخت هتل در شهر زنجان قابل قبول نبوده و دستگاه های متولی باید پیگیری های لازم برای تسریع در اقدامات را انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گزارش توسعه فضاهای اقامتی و ساخت هتل در شهر زنجان را بصورت هفتگی ارائه شود، اظهار داشت: حرکت سرمایه گذار نباید در زنجان کُند شود و دستگاه ها باید مشکلات سرمایه گذاران را در اسرع وقت برطرف کنند.

استاندار زنجان تصریح کرد: جشنواره آش و غذای اکو-جاده ابریشم به نام زنجان ثبت شده و باید تلاش کنیم هر ساله نسبت به تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف آن اقدام کنیم.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه سفیر اندونزی در سفر به زنجان از برگزاری جشنواره غذا ابراز خرسندی کرده است، گفت: باید از ظرفیت ایجاد شده حداکثر بهره‌برداری در حوزه گردشگری و گسترش فرهنگ آن در سطح استان صورت گیرد.

وی افزود: نباید اقدامات سال های گذشته در جشنواره آش و غذای اکو درآینده نیزمدام تکرار شود و باید خلاقیت بیشتری برای افزایش کیفیت برگزاری آن انجام گیرد و ضروری است از ظرفیت رسانه‌ای برای معرفی استان استفاده حداکثری صورت گیرد.

اسداله درویش امیری تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در سال 95 رتبه دوم کارگروه سلامت و ایمنی کشور و همچنین رتبه نخست عمران سلامت را در کشور کسب کرده که در این اجلاس نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه مدیران موفق افرادی هستند که از ظرفیت اعتبارات ملی بهره لازم را ببرند، افزود:در جذب اعتبارات ملی دانشگاه علوم پزشکی زنجان موفق عمل کرده و توانسته بیش از 300 میلیارد تومان بودجه عمرانی و 150 میلیارد تومان اعتبارات تجهیزاتی برای استان جذب کند.

ارسال نظرات