جلب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد و خوشبختانه فرهنگ حضور و سهم خیرین در حمایت از اقشار آسیب پذیر و انجام امور خیرخواهانه به خوبی در استان زنجان نهادینه شده است، به طوری که مردم در قبال یکدیگر احساس مسئولیت می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۸۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در پی بازدید از اداره کل بهزیستی استان، با حضور در جلسه شورای اداری این دستگاه اجرایی در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه حضور خیرین در انجام کارهای خداپسندانه و یاری رساندن به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی اهمیت دارد.

اسداله درویش امیری افزود: اداره کل بهزیستی استان زنجان باید از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه استفاده کند.

وی در ادامه اظهار داشت: جلب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد و خوشبختانه فرهنگ حضور و سهم خیرین در حمایت از اقشار آسیب پذیر و انجام امور خیرخواهانه به خوبی در استان زنجان نهادینه شده است، به طوری که مردم در قبال یکدیگر احساس مسئولیت می کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از دلایل مهم در بروز معلولیت ها و شیوع آسیب های اجتماعی، نا آگاهی افراد به ویژه والدین است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی آسیب های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری، سازمان بهزیستی وظایف و جایگاه خطیری را در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی به عهده دارد.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه مسئولین در شورای عالی اجتماعی همواره گزارش‌هایی از وضعیت آسیب های اجتماعی به رهبر انقلاب ارائه می دهند، افزود: یکی از اولویت های سازمان بهزیستی، آگاه سازی افراد در زمینه آسیب های اجتماعی است.

ارسال نظرات