تمامی شهدا نزد پرودگار، عزیز و بزرگ هستند و برای پاسداشت از انقلاب و اسلامی به میدان نبرد حق علیه باطل رفته و جان خود را تقدیم آن کرده اند.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۸۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با خانواده شهید حمید مرادلو با اشاره به اینکه شهدا قوت قلب مسئولان اجرایی برای ارائه خدمات صادقانه هستند، گفت: باید به شیوه زندگی شهیدان در جامعه توجه ویژه ای شود. شهدا قوت قلب مسئولان اجرایی برای خدمات صادقانه هستند.

اسداله درویش امیری شهید مرادلو در سنین جوانی به صورت داوطلبانه به عرصه های دفاع از انقلاب و اسلام شتافت و در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) و بعد از 35 سال انتظار، به وطن خود بازگشته و مردم قدرشناس زنجان پیکر مطهر این شهید را مورد استقبال قرار می دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش ستاد جست و جوی مفقودین و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تفحص و یافتن پیکر مطهر این شهید جای تقدیر دارد، اظهار داشت: تمامی شهدا نزد پرودگار، عزیز و بزرگ هستند و برای پاسداشت از انقلاب و اسلامی به میدان نبرد حق علیه باطل رفته و جان خود را تقدیم آن کرده اند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سنین جوانی برای طی نمودن مسیر زندگی بسیار مهم و سرنوشت ساز است، تصریح کرد: شهید مرادلو در سنین جوانی درحالیکه 17 سال بیشتر نداشت، مسیر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداشت مرز و بوم وطن در مقابل دشمن را برگزید؛ در حالی که در این سن انسان برای پیمودن مسیر زندگی دچار تردید می‌شود.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه عشق به دین اسلام از عوامل فداکاری در راه دین و کشور است، افزود: خانواده شهید مرادلو خانواده ای مذهبی و متدین هستند که جوانی عاشق اسلام در آن تربیت شده و 35 سال انتظار برای این خانواده دشوار و طاقت فرسا بوده است.

ارسال نظرات