شب گذشته همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد:
همزمان با سالروز شب شهادت امام صادق(ع) مراسم تشییع و وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات کربلای4 در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده بود در بوستان جهان‌پیما ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۷۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) رئیس مذهب شیعه، پیکر مطهر 13 شهید گمنام و دو شهید تازه شناسایی شده وارد استان مازندران شده است.

مراسم تشییع و وداع با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی از چند روز گذشته در سراسر استان مازندران آغاز شده و مردم علوی و ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود استقبال کم‌نظیر از دلاوران و شیرمردان عرصه ایثار و شهادت داشتند.

همزمان با سالروز شب شهادت امام صادق(ع) مراسم تشییع و وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات کربلای4 در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده بود در بوستان جهان‌پیما ساری برگزار شد.

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و پایگاه امام علی(ع) بلوار امام رضا(ع) ساری به همراه جمعی از مردم ولایتمدار منطقه در مراسم شب وداع با شهید گمنام دفاع مقدس شرکت کردند.

حضور پرشور نسل سوم و چهارم انقلاب در مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس پیام محکمی برای دشمنان اسلام و انقلاب دارد که اگر این شهدا رفتند اما جوانان بسیاری برای دفاع از میهن آماده مبارزه با استکبار جهانی و متجاوزان هستند.

----------------------


ارسال نظرات
پر بیننده ها