خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قزوین:

نهادینه کردن روحیه انقلابی یک اصل مهم در جامعه

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قزوین اذعان کرد: همگی باید تلاش کنیم تا روحیه انقلاب گری بیش از پیش در جامعه نهادینه شود و جامعه باید به سمت و سوی امامان و اهل بیت حرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۵۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در جمع برخی از اصحاب رسانه بسیجی به اهمیت موضوعات این سازمان پرداخت.

وی با بیان اینکه قلم سلاح ما است گفت: همه دوستان فعال در عرصه رسانه و خبرگزاری باید با قلم خود حق و باطل را از هم تفکیک کنند چرا که این افراد با افکار عمومی مردم جامعه سرکار دارند.

این مسئول با اشاره به فعالیت های دشمنان در راستای اسلام هراسی و سپاه هراسی خاطرنشان کرد: باید برنامه های فرهنگی مناسبی متناسب با اسلام شناسی و سپاه برنامه ریزی شود تا مانع اسلام هراسی و سپاه هراسی در جامعه باشیم.

کشاورز با اشاره به تشکیل تیم مجرب و توانا افزود: در راستای اسلام هراسی و سپاه هراسی باید تیم مجرب و توانایی از افراد زبده در اسلام شناسی تشکیل داد تا بتوانند در عرصه میدانی فعالیت موثری داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قزوین اضافه کرد: تیم مجرب باید با برنامه ریزی مطلوب عموم مردم را با واقعیت های اسلام و سپاه آشنا کنند تا بتوانند مانع فعالیت های نادرست دشمنان باشند.

این مسئول با بیان اینکه دیدگاه بسیج رسانه فراجناحی نیست عنوان کرد: نگاه ما جناحی نیست بلکه فراجناحی و است و کسی که انقلاب را قبول دارد در دل مردم  است چرا که دلبسته  انقلاب و اسلام است.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: همگی باید تلاش کنیم تا روحیه انقلاب گری بیش از پیش در جامعه نهادینه شود و جامعه باید به سمت و سوی امامان و اهل بیت حرکت کنند.

شایان ذکر است: در اخر جلسه شورای کانون بسیج رسانه اعضاء به  همفکری و تبادل نظر پرداختند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار