با حضورکارشناس برنامه های سیمای جمهوری اسلامی در زاهدان :

گردهمایی مصون سازی فرهنگی در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزارشد/امام صادق(ع)پاسدار اسلام بود

حجت الاسلام سید احمد میر دامادی اظهار داشت:رسالت پاسداران حراست از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۵۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ،گردهمایی مصون سازی فرهنگی وسبک زندگی اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر دامادی با همت معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه سلمان در فاطمیه سپاه استان در راستای عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع)برگزارشد.
حجت الاسلام میر دامادی،کارشناس برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به این مطلب که امام جعفر صادق(ع)رئیس مذهب شیعه است اظهار داشت: انبیاء،صالحین وشهداءرا بهترین دوست برای انسانها برشمرد.
وی با اشاره به این مطلب که بهترین بودن یکی از معانی صالح است  افزود: امام صادق(ع)از بهترین افراد زمان خود بودندو شیعیان نیز باید در الگو پذیری از این امام همام سعی وتلاش کنند تا در رفتار و برخورد خود با دیگران بهترین باشند.
میر دامادی با بیان این مطلب که امام جعفر صادق(ع)در اوج بندگی خدا بود تصریح کرد:  کسی که در اوج عبودیت وبندگی با خدا باشد ابا عبدالله است.
کارشناس برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران اطهار داشت: انسان باید اخلاق کریمانه داشته باشد و با بخشش خود در برابر بدی ایستادگی وجواب بدی را با خوبی پاسخ دهند.
وی گفت:کسی که می خواهد سعادت دنیا وآخرت را داشته باشد باید به داشتن دو سلاح ایمان وعمل صالح مجهز باشند.
حجت الاسلام میر دامادی با تاکید بر این مطلب که ائمه(ع)عمل صالح داشتند و با عمل خود بشریت را به روی آوردن به اسلام ترغیب و تشویق می کردند افزود: بهترین عمل در هر زمانی عمل صالح است .
وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه امامان دینی ما پاسداری وصیانت از دین بود،وامام صادق(ع)هم پاسدار حراست از اسلام بود،ورسالت امروز پاسداران نیز حراست ونگهه داری از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات