مسئول اردوهای جهادی بسیج شهرستان نیشابور از مشارکت جهادگران بسیجی شهرستان نیشابور در ساخت بیش از 200 منزل مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان رضوی در قالب اردوی جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۳۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
حسین اصغر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: اردوهای جهادی شهرستان نیشابور در سه محور در بازه زمانی تابستان برگزار می‌شود. محور اول که متشکل از دانشجویان جهادگر مراکز آموزش عالی شهرستان است از یکم الی دوازدهم مردادماه در بخش طاغانکوه شهرستان فیروزه انجام می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: محور دوم اردوهای جهادی از 15 تا 25 مردادماه در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سرخس، فریمان و تربت‌جام برگزار خواهد شد که هدف از این برنامه کمک به سایر هم استانی‌های مناطق محروم می‌باشد.
 
اصغر زاده گفت: اعزام به مناطق زلزله‌زده تنها در بخش برادران است که در ساخت بیش از۲۲۰۰منزل مسکونی مشارکت فعال خواهند داشت.
 
وی محور آخر این اردوها را در شهریورماه دانست و ادامه داد: در آخرین مرحله اعزام که از دهم الی بیستم شهریورماه برگزار خواهد شد؛ بسیج دانشجویی شهید شوشتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در شش روستای بخش میان جلگه شهرستان نیشابور برنامه‌هایی را در بخش‌های عمرانی، تربیتی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی انجام خواهند داد.
 
اصغر زاده گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی خدمت به مردم مناطق محروم است که خدمت به مردم محروم جزئی از وظیفه یک بسیجی انقلابی است و از تمام مسئولین شهرستان خواستار کمک در برگزاری هر چه‌بهتر این برنامه‌ها هستیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها