با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، امسال اردوهای جهادی در ۳ روستای درام، چنار و هزارود شهرستان طارم طراحی و اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۱۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم کشور گفت: هرساله با همت بسیج سازندگی استان زنجان اردوهای جهادی دانشجویی و اقشار و طرح هجرت دانش‌آموزی در مناطق مختلف شهر و روستاهای طارم اجرا می‌شود.

اقبال جهانبخشی افزود: جهادگران بسیجی در این اردوها در زمینه‌های آموزشی، عمرانی و فرهنگی به‌ صورت رایگان در مناطق مورد نظر اقدام به فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهید ساجدین محمدی طارم امسال اردوهای جهادی در ۳ روستای درام، چنار و هزارود شهرستان طارم طراحی و اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: اردوهای جهادی از روز سه شنبه مصادف با ۲۰ تیرماه ۹۶ آغاز و در روستاهای مذکور به صورت اردوهای ۳ روزه تا ۲۳ تیرماه برگزار شد که در این اردوها آموزش های جهادی درمورد بیماری های دامی بازدید از محل نگهداری دام و مشاوره انجام شد.

جهانبخشی اظهار داشت: در این اردوها در کنار انجام فعالیت‌های عمرانی باری از روی دوش مردم برداشته و در آنها برای خانواده‌ها و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود. همچنین مباحثی در خصوص اشتغالزایی، صنایع تبدیلی، سلامت و خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی نیز به ساکنان روستاها ارائه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم خاطر نشان ساخت: برگزاری اردوهای جهادی با ۴ هدف عمده غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، آشنا نمودن آن‌ها با فرهنگ کار و تلاش و کمک به کاهش هزینه‌های عمرانی و اقتصادی دولت و در نهایت کمک به مردم مناطق محروم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات