واکسیناسیون 10 هزار دام در مناطق محروم

مسئول گروه جهادی تخصصی جوانان رهرو امام (ره) از واکسیناسیون10 هزار دام در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۴۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ داودپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گروه جهادی جوانان رهرو امام ره در با اعزام 15 دامپزشک به زمینه دامپزشکی منطقه بازفت خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این اردو جهادی 10 روز ادامه دارد خاطرنشان کرد: این گروه به ارائه خدمات گسترده ای از جمله درمان ، واکسیناسیون ، عمل های جراحی و پیشگیری از بیماری های انگلی داخلی و خارجی خواهد پرداخت.

این مسئول عنوان داشت: پیش بینی می‎شود در این مدت  5 هزار راس دام و 15 هزار قطعه طیور منطقه درمان وهم چنین 10 هزار راس دام  برعلیه بیماری های انگلی داخلیواکسیناسیون شود.
 
مسئول گروه جهادی رهرو امام ره افزود:  این حرکت های جهادی به دلیل کم کاری دولت در 3 سال اخیر در جهت حمایت از دامداران و عشایر بوده ، و این گروه جهادی رسالت خود را در خلاء بی مسئولیتی مسئولین می داند ، در صورتی که این خدمات باید توسط دولت به عشایر و مناطق محروم ارائه گردد که متافانه از 3 سال پیش تمامی طرح های حمایتی رایگان در حاله ای از ابهام قرار گرفته است.
 
داوور همچنین تصریح کرد:  این گروه نیز آمادگی خود را جهت اعزام نفرات و گروههای بیشتری به مناطق کمتر برخوردار استان اعلام می‌نماید.
ارسال نظرات