شورای اندیشه ورز جهادی بسیج دانشجویی شهرکرد با حضور مسئولین گروههای جهادی بسیج دانشجویی استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۸۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار وفا همتی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی در ابتدای این جلسه با اشاره به لزوم اهمیت فعالیت های شورای اندیشه ورز در همه مجموعه ها به خصوص بسیج دانشجویی عنوان کرد: رجوع اعضای جدید به افرادی که تخصص و تجربه دارند در جهت همیاری، هم فکری و انتقال تجربه در مسیر انجام هرچه بهتر و مؤثرتر گروههای جهادی ضروری است. وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در مناطق محروم عنوان کرد خط مشی اصلی گروه‎های جهادی به منظور پویاتر شدن آن توجه به نقاط ضعف وقوت وهمچنین نقد منصفانه می باشد.

در این جلسه پس از بحث وتبادل نظر پیرامون مسائل ومشکلات گروههای جهادی بسیج دانشجویی ،اعضا به ارزیابی فعالیت گروههای جهادی پرداخته و برای مسائل پیش رو راه حل هایی ارائه نمودند. همچنین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر  لزوم توجه به روحیه تکلیف گرایی ونیز نتیجه بخش بودن آنها هریک از اعضا نظرات خود را در مسیر ایجاد روحیه ی تکلیف گرایی و وظیفه محوری بیان کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه مصوب شد در جهت توجه به کارآمد سازی گروه‎های جهادی بسیج دانشجویی اعضا نسبت به تشکیل هسته های جهادی وهمچنین تشکیل گروه های مطالعاتی ویژه اردو های جهادی  اقدامات لازم به انجام دهند.

ارسال نظرات