مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، با بیان اینکه مسئولیت در تبریز، امانتی سنگین است، اظهار کرد: بنده در تمام طول دوران مسئولیت خود همواره در مسیر یادگیری بوده ام و اگر توفیقی در حوزه خدمات خود داشته ام به واسطه دانش و تجربه همکاران بوده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۵۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی افزود: امیدوارم در این شرکت نیز از همکارانم یاد بگیرم تا بتوانیم در کنار هم در مسیر رشد و شکوفایی گام برداریم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر در دوره پیک مصرف برق هستیم و بنا به ضرورت، باید اجرای طرح های پیک سایی را در اولویت قرار دهیم.

کاظمی گفت: کاهش تلفات شبکه توزیع برق نیز از دغدغه های چند ساله ای است که نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است تا کاهش یافته و تثبیت شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره گیری از فناوری های نوین تأکید کرد: بهبود دائمی و مستمر در زمینه های مختلف فعالیت در گرو بهره گیری از فناوری های نوین است و باید در این زمینه تحقیقات و بازنگری های لازم انجام بگیرد.

عادل کاظمی در پایان به لزوم وصول مطالبات شرکت و توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی اشاره کرد و گفت:‌ در وهله اول هدف از فعالیت در حوزه خدمات رسانی، رضایتمندی مردم است و تنها توشه دنیا و آخرت، همین خواهد بود.

 در این آیین از خدمات افشین روشن میلانی به عنوان مدیرعامل سابق و ‌حبیب الله نهال پروری به عنوان سرپرست شرکت قدردانی و عادل کاظمی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز معرفی شد.

ارسال نظرات