مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در جمع هاديان سياسي این شهرستان گفت: اينكه در سالروز شهادت امام صادق(ع) هيچ تحركي در برخی شهرهای شيعه نشين ديده نمي شود موجب تأسف است.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۴۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا اظهارداشت: امام صادق(ع) در جهان به عنوان رئيس مذهب شيعه معرفي شده و بيشترين احاديث شيعه از ناحيه آن امام معصوم است، شخصيتي كه امام خميني(ره) در وصيت نامه خود به ايشان افتخار مي كنند.

وی تصریح کرد: اگر ما در جهت شناساندن امامان معصوم و معارف و سيره آن ها به موقع قدم هاي لازم را بر نداريم، آثار زيانباري بر جامعه ما خواهد داشت .

حجت الاسلام مهدي نيا در ادامه خاطرنشان كرد: خلاءهاي فرهنگي و يا تمايل برخي مسئولان به سبك هاي زندگي غربي مثل سند ننگين 2030 در بخش آموزش و پرورش، نتيجه دور شدن از فرهنگ غني و انسان ساز اسلام و اهل بيت(ع) است چراکه جامعه اي كه امام صادق(ع) را دارد همه مؤلفه ها را در همه ابعاد براي پيشرفت در اختيار دارد.

وی اضافه کرد: ولی اگر ما در معرفي و شناساندن اين سيره اهل بيت(ع) به مردم كوتاهي كنيم مسئوليت الهي آن متوجه ماست و ما بايد در پيشگاه ائمه(ع) و شهدا پاسخگو باشيم.

ارسال نظرات