خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مرند، اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و شناساندن وقف و آموزش قرآن و احکام دینی به عموم جامعه از جمله اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۳۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت الاسلام رحیم افزود: یکصد نفر دانش آموز در طرح نشاط معنوی مرند حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: امامزادگان سیداحمد و ابراهیم(ع) مرند به عنوان مراکز اجرای طرح نشاط معنوی در شهرستان انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام اختیاری ادامه داد: اوقات فراغت بهترین راه برای شناسایی و پرورش استعدادها و توانایی‌های علمی و فرهنگی نوجوانان و جوانان است و زمینه انس آنان را با اماکن متبرکه فراهم می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند با اشاره به گرایش‌های قرآنی و آموزشی در این طرح یادآور شد: آموزش قرآن کریم نظیر روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین(ع) و پیامبران و احکام به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت‌کنندگان تدریس می‌شود.

وی افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه‌ سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، در فضای معنوی امامزادگان از دیگر اهداف اجرای طرح تابستانه نشاط معنوی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند، با اشاره به بهره‌مندی دانش آموزان از فضای معنوی بقاع متبرکه تاکید کرد: با حضور کودکان و نوجوانان در طرح تابستانی نشاط معنوی و بهره مندی از حضور مربیان مجرب و مبلغان دینی تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان علاوه بر استفاده از مباحث مختلف علمی، دینی و فرهنگی، از فضای معنوی بقاع متبرکه نیز بهره‌مند شوند

ارسال نظرات