حامد جعفری از میانه، مربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور شد

حامد جعفری از قهرمانان اسبق تکواندو میانه به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۳۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس هیأت تکواندو آذربایجان شرقی با بیان این خبر گفت: حامد جعفری از تکواندوکاران و قهرمانان اسبق این رشته می باشد که بارها در مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی برای تیم استان و ایران کسب افتخار کرده است.

رنجبر پور ادامه داد: حامد جعفری دانشجوی مقطع دکتری رشته تربیت بدنی و از مربیان با فکر و آشنا با علم تمرین و بدنسازی مختص تکواندو می باشد که با تجربیات زیادی که به عنوان بازیکن در مسابقات متعدد لیگ های کشوری و از سال ۹۴ به عنوان مربی و سرپرست تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک کشور بدست آورده است یکی از بهترین گزینه های انتخاب شده به عنوان مربی تیم های ملی تکواندو ایران می باشد.

طی حکمی از سوی مدیر تیم های ملی فدراسیون تکواندو کشور، حامد جعفری از قهرمانان اسبق و مسئول کمیته استعدادیابی هیأت تکواندو استان و اهل میانه، به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی مصر انتخاب شد.

حامد جعفری از قهرمانان اسبق و مسئول کمیته استعداد یابی هیأت تکواندو استان، مربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی مصر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها