خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان در دیدار با علماء اهل تسنن :

اتحاد بین اهل تسنن واهل تشیع در عصر حاضر بر ما فرض است

برخی از علماء اهل تسنن شهرستان با فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان در محل دفتر فرماندهی ناحیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۲۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : برخی از علماء اهل تسنن شهرستان  با فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان در محل دفتر فرماندهی ناحیه دیدار کردند.

در این دیدارحجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان گفت :اتحاد بین اهل تسنن و اهل تشیع در عصر حاضر بر ما فرض است همچنان که افلاطون  میگوید زمانی جامعه فاضله به مدینه فاضله تبدیل میشود که افراد آن جامعه احساس همدردی کنند.

وی در ادامه افزود:در متون فرهنگی اهل تشیع با استفاده از برخی از احادیث بزرگان اهل تسنن به اثبات رسیده است  که نمونه بارز آن دربین فراض ها و اشعار  مختوم قلی در اوصاف امام حسین (ع) این اتحاد مشاهده می شودکه ما این اتحاد  را در صفوف روزراهپیمایی قدس و22 بهمن لمس نموده ایم.

حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه افزود : هیچ فرقی بین ما و شما نیست و شناسنامه دینی ما مسلمانی است وما نباید خود را هزینه سیاسی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه در پایان افزود یکی از واجبات رکنی ما این است که از انقلاب ، اسلام  و ولایت حمایت کنیم  چرا که اگر هدایت های پدرانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی  نبود این امنیت را نداشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها