خبرهای داغ:
برگرفته از وصایای شهدا:
در وصیت نامه شهید آمده است: ای رزمندگان شمشیر مولایتان را در دست بگیرید و با توکل به خدا و صدام این فساد قرن را به جهنم روانش سازیم.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۸۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،شهید سید سیف الدین ابراهیمی در نهم اسفند سال 1342 در روستای امیر اباد از توابع شهرقزوین به دنیا آمده،پدرش سید شهاب الدین شاگرد عطاری بود و مادرش سیده سارا نام داشت.

شهید سید سیف الدین ابراهیمی تا مقطع دوم راهنمائی تحصیلات خود را ادامه داد و در سال 1362 ازدواج کرد و صاحب بک دختر شد بیست و چهارم 1363در شرق رود دجله عراق به شهادت رسید.

پیکر شهید سید سیف الدین ابراهیمی مدت ها در منطقه جا مانده و در سال 1373 در گلزار شهدای استان قزوین به خاک سپرده شدو اینکه برادر بزرگوارش سید نورالدین ابراهیمی نیز شهید شده است.

در وصیت نامه شهید آمده است:

با قبول کردن تمام مقدسات اسلام و با ایمانی قلبی و با چشم باز این راه را انتخاب کردم و امید است که انشالله مطلوب خداوند گردد.

طبق فرموده ای حضرت رسول اکرم بهشت زیر سایه ی شمشیر ها است و مولا علی می فرماید«جهاد جامعه ای تقوا است او را بر تن کنید» و در جای دیگر می فرماید«جهاد دری است از درهای بهشت»پس بنابراین مکتب غنی اسلام مکتب شهادت و آزادی است.

ای مردان روزگار و ای انسان های حق طلب و جستجو گر صدای حسین این مربی شجاعت و ایثار هنوز گوش های ما را نوازش می دهد و جمله ی نازنینش هر لحظه مدنظر است که فرموده«زیر بار ظلم و ستم زندگی کردن برای ما سخت است و مرگ بهتراست از این که مقابل این همه ظلم زندگی کنیم»پس ای رزمندگان شمشیر مولایتان را در دست بگیرید و با توکل به خدا و صدام این فساد قرن را به جهنم روانش سازیم.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها