اولین دوره آموزشی مدیران کمیته امداد منطقه 3 کشوری با حضور مسئولان کشوری و استانی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۷۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱


  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این دوره آموزشی 2 روزه مدیران استانی و شهرستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان حضور دارند.

 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در آیین افتتاح این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی برای نخستین بار در کشور به میزبانی استان کردستان و با حضور 200 نفر از مدیران استانی و شهرستانی در حال برگزاری بوده و 2 روز جریان دارد.
 
محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه در این دوره 2 روزه مدیران در راستای سیاست های برنامه ششم کمیته امداد امام خمینی(ره) و برنامه های این نهاد تبادل نظر خواهند کرد، افزود: دوره های آموزشی کوتاه مدت و ضمن خدمت دارای اهمیت فراوانی است و باید تداوم داشته باشد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون حدود هشت درصد جمعیت استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند و این میزان 121 هزار نفر را شامل می شود، افزود: 45 هزار خانوار از این تعداد به صورت مستمری بگیر و 23 هزار خانوار نیز بصورت تک خدمتی تحت پوشش این نهاد هستند.
 
اولین دوره آموزشی منطقه ای مدیران استانی با حضور استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 تیر در سنندج جریان دارد.
 
کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان هم اکنون 45 هزار خانوار استان را تحت پوشش دارد.
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات