خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از صدور دستورات مهم وزیر ورزش و جوانان برای بهبود ورزش استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۵۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجمع نمایندگان استان صبح امروز با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند؛ در این جلسه هر کدام از نمایندگان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداختند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان پس از بررسی وضعیت ورزش استان دستورات لازم را برای بهبود وضعیت ورزش استان صادر کرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب درباره خروجی‌ها و مصوبات این جلسه گفت: این دیدار با پیگیری‌های به عمل آمده صورت گرفت و وزیر ورزش با توجه به ضرورت توسعه فضاهای ورزشی، دستور لازم را در خصوص تکمیل پروژه مهم سالن شش هزار نفری و دو و میدانی و تخصیص اعتبار لازم آن صادر کرد.

داود محمدی افزود: علاوه بر آن مقرر شد حداقل یک پروژه نیمه تمام در شهرستان‌های تاکستان، بویین زهرا و آوج با تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف ضلع جنوبی ورزشگاه شهید رجایی اظهار کرد: با توجه به ضرورت واگذاری سند ضلع جنوبی این ورزشگاه به اداره کل ورزش و جوانان قزوین مقرر شد نسبت به پیگیری لغو مصوبه هیئت دولت مبنی بر واگذاری این مجموعه به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و تنظیم سند آن به نام اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام لازم صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در خصوص انتقال سند سالن شهید بابایی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به  اداره کل ورزش و جوانان قزوین دستورات لازم از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.

محمدی با اشاره به مشکلات مالی هیئت های ورزشی گفت: با توجه به ضرورت حمایت از هیئت‌های ورزشی و حل مشکلات مالی آنها، در این جلسه مقرر شد مبلغ ۳ میلیارد ریال حداکثر ظرف ۱۰ روز  به بودجه وررزش استان تزریق شود.

به گفته وی، احداث سالن سنگنوردی و تشویق شایسته قهرمانان مدال آور ورزشی استان در مسابقات اخیر بین المللی، از دیگر دستورات وزیر ورزش و جوانان در این دیدار بوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها