در قالب طرح هجرت دانش‌آموزشی:

زیباسازی 14 مدرسه شهرستان سراوان انجام شد

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سراوان اظهار داشت: 14 مدرسه در بخش های جالق و بم پشت شهرستان سراوان در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت 3، زیبا سازی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
علی جهانتیغ، فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سراوان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت به منظور پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی برگزار می شود که در اردوهای طرح هجرت 3 امسال 270 دانش آموز جهادگر به صورت خودجوش حضور دارند.
وی هدف از اجرای اردوهای جهادی طرح هجرت 3 را به‌سازی مدارس محروم سطح شهرستان سراوان عنوان کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از این طریق موجب جلوگیری از بطالت وقت و روی آوردن به فراغت های کاذب می شود.
فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سراوان با اشاره به این مطلب که در این طرح مذکور هر دانش‌آموز به مدت 10 روز تمام، به فعالیت مشغول است بیان کرد: مهارت‌آموزی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مقاطع متوسطه دوم به بالا، از دیگر اهداف طرح هجرت 3 است.
جهانتیغ اظهار داشت: در طول اجرای این طرح، مدارس محروم و مدارسی که طی سال‌های گذشته مشمول این طرح نشده اند به‌سازی و رنگ‌آمیزی می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم از اهداف این طرح است.
ارسال نظرات