خبرهای داغ:
امام جمعه نقده:

منش استکباری آمریکا یک امر ثابت شده است/ دشمنان از پیشرفت ایران در حوزه هسته ای هراس دارند

امام جمعه نقده گفت: منش استکباری آمریکا یک امر ثابت شده و بدعهدی او یک واقعیت است.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۷۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
حجت الاسلام والمسلمین حیدری زاد اظهار داشت: امروز آمریکا به عنوان مظهر استکبار در جهان مطرح است و خود را مالک و مستحق رهبری جهان می داند.

وی افزود: تحریم های ضد جمهوری اسلامی را بر خوی استکباری آمریکا تحلیل می کنیم و انتظاری از عملی شدن وعده ها از سوی طرف مقابل وجود نداشته، مسئولان و نمایندگان مجلس بیش از این باید نسبت به خوی استکباری آمریکا واکنش نشان دهند.

امام جمعه نقده بیان داشت: صهیونیسم و آمریکا از پیشرفت ایران در حوزه هسته ای و غنی سازی که در صورت موفقیت به قدرت منطقه ای تبدیل می شود هراس دارند که در سایه برجام تقریبا خنثی شده است.

وی، با اشاره به دومین سالگرد اجرای برجام تصریح کرد: این روزها بعد از گذشت ۲ سال از اجرای برجام هنوز سوالات مردم پاسخ داده نشده و ابهام و پشت پرده‌های آن حتی برای نمایندگان مشخص نشده که برد نظام در قبول این سند عملا چه بوده و کدام وعده‌ها محقق شده است.

وی اظهارداشت: توافقات برجام نه تنها نتوانسته خواسته ما را که لغو تحریم ها و تثبیت حقوق و فعالیت های هسته ای بود تامین کند بلکه باعث رفع نگرانی آن ها از اینکه ایران به سمت غیر صلح آمیز بودن منحرف شود را تامین کرد.

حیدری زاد ،در خصوص گشایش اقتصادی تحریم ها در کشور افزود: اگرچه برجام در بعضی زمینه های اقتصادی گشایشی داشته اما این ابعادی نبود که از این توافق نامه انتظار داشته ایم، ما باید پس از توافق نامه شاهد موج عظیمی از گشایش های اقتصادی بودیم اما برعکس شاهد موج عظیمی از بد قولی های دشمنان شدیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار