پاسخ وزارت علوم به خبرگزاری بسیج
وزارت علوم به انتشار خبر خبرگزاری بسیج در رابطه با ابلاغیه وزارت علوم مبنی براینکه درس آشنایی بادفاع مقدس دررشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نورغیرقابل ارائه است جوابیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۶۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارشخبرگزاری بسیج، سرویس فرهنگ و جامعه در مورخ 27 تیرماه 96 گفت و گویی با یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر اینکه درس آشنایی با دفاع مقدس در کلیه رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دروس دانشگاه پیام نور در سال 96-97 غیرفعال و غیر قابل ارائه است انجام داد که در پی انتشار این خبر وزارت علوم جوابیه ای به شرح ذیل برای خبرگزاری بسیج ارسال کرد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است:

جناب آقای حسین علوی مدیر مسئول محترم خبرگزاری بسیج

با سلام و احترام

عطف به مطلب منتشر شده در آن خبرگزاری درمورخ 27/ 4/ 96 با عنوان «تصمیم عجیب وزارت علوم به حذف درس آشنایی با دفاع مقدس/ مجلس پیگیری می کند» به اطلاع می رساند چنین تصمیم عجیبی در وزرات علوم اتخاذ نشده و درس دو واحدی آشنایی با دفاع مقدس مانند سابق به صورت اختیاری ارائه و نمره آن در کارنامه ثبت و در معدل محاسبه می شود. بنابراین تاکید می شود هیچ تغییری نسبت به قبل به وجود نیامده و تاثیر نمره این دو واحد درسی در معدل به تمام دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است.

علیهذا با عنایت به توضیحات فوق شایسته است دستور فرمائید طبق قانون مطبوعات و به منظور تنویر افکار عمومی جوابیه وزارت علوم هرچه سریعتر از طریق آن خبرگزاری منتشر شود.

مهدخت بروجردی علوی

مدیر کل روابط عمومی


ارسال نظرات