بوشهر-مدیر کمیته امداد شهرستان دیّر گفت: 300 مددجو زیر پوشش کمیته امداد دیّر در کلاس های اوقات فراغت تابستانه این نهاد شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۹۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

مسلم انیژپور امروز صبح در گفتگو با خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،با بیان اینکه رویکرد این نهاد در برگزاری کلاس های اوقات فراغت بر مبنای حرفه آموزی و آماده کردن دانش آموزان برای ورود به بازار کار پس از پایان تحصیلات است، افزود: افراد در برنامه غنی سازی اوقات فراغت برنامه هایی همچون فعالیت های فرهنگی تربیتی، آموزش های فنی، خیاطی، کامپیوتر، کیف دوزی با صدف و کارگاه های آسیب های اجتماعی، سبک زندگی و آشنایی با احکام اولیه را فرا می گیرند.

وی یادآورشد: این کلاس ها با حضور 300 نفر از مددجویان و دانش آموزان زیر پوشش این نهاد در 3 پایگاه تابستانه دیّر، آبدان و بردخون برگزار شد.

مدیر کمیته امداد دیّر عنوان کرد: در مجموع برای برگزاری این کلاس ها اعتباری بالغ بر یکصد و هشتاد میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان داشت: این برنامه ها متناسب با نیازهای زنان سرپرست خانوار، دانش آموختگان مقطع متوسطه، دانش آموزان و دختران غیرمحصل انجام می گیرد که در پایان این دوره‌های آموزشی شرکت کنندگان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 وی گفت: برنامه های اوقات فراغت منحصر به تابستان نیست بلکه در طول  سال این کلاس ها دایر است.

ارسال نظرات