دیدار جمعی از پایوران سپاه ناحیه قوچان از خانواده شهید محمدجوادحسن زاده فهیمی

جمعی از پایوران سپاه ناحیه قوچان از خانواده شهید محمدجوادحسن زاده فهیمی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۵۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام عمران هاشمی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان  در مراسم دیدار و سرکشی از خانواده شهید شهید محمدجوادحسن زاده فهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس بابیان این مطلب که شهادت هدف و سیره ماست گفت: شما مردم ولایتمدار در طول تاریخ نشان دادید که ولایت برای شما مهم است و خداوند نیز حضرت فاطمه زهرا (س) را به‌عنوان الگو برای ما قرارداد تا همانند او از ولایت دفاع و راه او را ادامه دهیم.
 
وی ادامه داد: امروز شما مردم بالأخص شما نسل چهارمی‌ها ثابت کردید که پس از سی‌وهشت سال از گذشت انقلاب با پیروی از ولایت همچنان رهرور راه امام (ره) هستید.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان شهدا را چشم‌وچراغ و الگوی اصلی جامعه خواند و خاطرنشان کرد: ما شما شهدا را سمبل واقعی جامعه می‌دانیم و تا پای جان از مال و زندگی خود در پیروی از رهبری و اطاعت از آن‌یک لحظه غفلت نخواهیم کرد.
 
وی با اشاره به این مطلب که امروز ولایت ما این جوانان را در کنار خود دارد که اطاعت از رهبری را اصلی‌ترین مسئله زندگی خود می‌دانند گفت: امروز نه برجام، نه دیپلماسی خارجی و بین‌المللی هیچ‌کدام بدرد ما نمی‌خورد، بلکه آنچه مهم است پیروی از حرف و سخن ولایت و رهروی راه شهداست که امام راحل آن را برای ما ترسیم کردند.
 
حجت الاسلام عمران هاشمی  بابیان اینکه با صدای بلند هیهات من الذله را فریادخواهیم زد و این شهدا را تقدیم انقلاب کردیم تا ذلت نپذیریم افزود: بنا نیست با دشمنان اسلام همچون آمریکا و اسرائیل تعامل برقرار کنیم، زیرا تعامل اصلی ما با نیروهای اصلی ولایت است که با تمام توان درکنار ولایت حرکت می‌کنند و تا ابد به خاطر انقلاب در برابر دشمن ایستادگی خواهند کرد.
 
شهید شهید محمدجوادحسن زاده فهیمی در سال ۱۳۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت رسید و پس از 34 سال دوری از خانواده  در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار