نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
سعیدی گفت: متاسفانه پزشکان متخصص به خیلی از مناطق محروم و حتی محله ها و خیابان های پایین شهر برخی کلانشهرها نمی روند و این یک عیب بسیار بزرگ در کشور ما است.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۲۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم و دورافتاده کشور اظهار داشت: برای حل مشکل کمبود پزشک متخصص در روستاها و مناطق دورافتاده کشورمان باید طرح مناسبی ارائه و اجرا شود.

وی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه پزشکان متخصص به خیلی از مناطق محروم و حتی محله ها و خیابان های پایین شهر برخی کلانشهرها نمی روند و این یک عیب بسیار بزرگ در کشور ما است. وزارت بهداشت باید این مشکل را با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی خود حل کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بیشتر مناطق محروم این مشکل هست و در حوزه انتخابیه بنده اطراف شهر تبریز هم سونوگرافی و رادیولوژی فقط هفته ایدو روز وجود دارد چه برسد به پزشک متخصص.

سعیدی تصریح کرد: الان هم طرح ارجاع مزید بر علت شده و به یک مصیبت بزرگ برای روستائیان شده است.

این نماینده مجلس در پایان این مطلب بیان کرد: اگر نیازی به تصویب قانون در این زمینه باشد حتما باید انجام شود تا این مشکل شود.


ارسال نظرات