آیین اختتامیه کلاسهای قرآنی دارالقرآن بسیج دیلم با حضور مسئولین ناحیه مقاومت و جمعی از خانواده ها و نونهالان قرآنی در محل دارالقرآن بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۰۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ در این مراسم فرمانده ناحیه دیلم گفت: مربیان با تدریس قرآن دین خدا را ترویج می کنند.

وی با تقدیر و تشکر از مربیان و دست اندکاران قرآنی، نونهالان شرکت کننده را به اخلاق خوب، احترام به والدین و کمک در خانه توصیه کرد و حجاب را  از آموزه های قرآنی  توصیف نمود.

سرهنگ اسدی در ادامه خطاب به والدینِ متربیان قرآنی اظهار داشت: نوک نیزه دشمن به سمت خانواده ها است.

احمد اسدی با بیان اینکه دشمن هیچگاه با توپ و تانک نمی تواند کاری به پیش ببرد ابراز کرد: دشمن در مسئله فرهنگ هزینه می کند تا خانواده ایرانی را با ماهواره و فضای مجازی از هم بپاشد.

دبیر شورای امر به معروف شهرستان اضافه کرد: موبایل در دست بچه ها به مثابه نارنجک  می ماند و نوجوانان آهسته آهسته در دام تهاجم فرهنگی دشمن قرار می گیرند، امروز خانواده ها باید مراقب گوشی های همراه در دست نونهالان باشند .

اسدی تصریح کرد: موبایل در کنار امکانات و محاسنی که دارد آفات زیادی بر درس و تربیت فرزندان وارد می سازد، متاسفانه فیلم های شبکه های ماهواره ای الگوی زندگی خیلی ها گردیده و درصد زیادی از طلاق ها و اختلافات خانواده ها نیز ناشی از الگوی فیلم های ماهواره ای است.

وی با بیان اینکه آمریکایی که ما را در همه زمینه ها تحریم می کند  160 شبکه فارسی زبان می سازد و رایگان در اختیار مردم ما قرار می دهد خاطرنشان کرد: ما دچار جنگ فرهنگی هستیم، در فضای مسموم فرهنگی تنفس می کنیم ، بی حجابی های شایع شده از کجا نشأت گرفته است.

وی با حدیث نورانی امام صادق (ع)که فرمود: حفظ حیا و حجاب از اجر شهید کمتر نیست سخنان خود را پایان داد.

در انتهای این برنامه تمامی دانش آموزان قرآنی بسیج با دریافت لوح تقدیر و جایزه مورد تشویق قرار گرفتند.

گفتنی است مرحله دوم این کلاسها از هفته آینده آغاز خواهد شد.  

     

ارسال نظرات
پر بیننده ها