معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ،نمایشگاه دستاوردهای بانوان هنرمند مراکز فرهنگی شهرداری را گامی موثر در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۹۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان فرهنگسرا ی الغدیر با بیان خبر فوق اظهار داشت، مشابه نمایشگاهی که در فرهنگسرای الغدیر در احال اجرا است، در مناطق دیگرنیز در حال افتتاح و اجراست و تاکنون 5 منطقه مشابه این نمایشگاه را افتتاح کرده و توانمندی های کارآموزان خود را به نمایش گذاشته اندو بقیه مناطق نیز در روزهای آتی توانمندی های کارآموزان خود را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام احمد حمیدی گفت:این نمایشگاه تقریبا کار سه سال دوره های آموزشی می باشد که مربیان حوزه های مختلف مهارتی ، صنایع دستی ، قرآنی و ...به شهروندان انتقال داده اند ودر نتیجه کاراموزان طی این نمایشگاه قادرهستند مهارت های آموزشی خود را به عرصه تولید رسانده و به بازار عرضه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: هدف شهرداری تبریزتوانمند سازی خانواده ها خصوصا بانوان در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و فراهم نمودن زمینه خوداشتغالی این عزیزان است. 

وی ادامه داد کارآموزان این فرهنگسراها و مراکز فرهنگی ضمن مهارت آموزی ، اوقات فراغت خود را پر نموده و زمینه خلاقیت و نواوری برای انها فراهم میشود و تلاش بر اینست که در کنار ان بازار عرضه فراهم کنیم تاکاراموزان بتوانند توانمندی های خود را معرفی کرده و محصولاتی را که تولید کرده اند با فراغ خاطر عرضه کنند.

ارسال نظرات