از مسئولین شهرستان رامسر نیز درخواست می شود هرچه سریعتر به وضعیت حجاب این شهر شهیدپرور رسیدگی کرده و چهره ی شهر را فاطمی کنند.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۸۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بسیج دانشجویی شهرستان رامسر به مناسبت فرارسیدن روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«یاَ اأَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاء الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِکَ أَدْنَی أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا»(احزاب/۵۹)
اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها (روسرى ‏هاى بلند) خود را بر خویش فروافكنند، این كار براى اینكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا كنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده توبه كنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.

 سال از حمله وحشیانه عمال و قزاقان رضاخان قلدر به متحصنین در مسجد گوهرشاد مشهد که در اعتراض به کشف حجاب تجمع کرده بودند می گذرد.

روزی که در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است. روزی که خون عده ای مسلمان پای حجاب زنان مسلمان ریخته شد. اما این روزها گویا این خون دیگر رنگی ندارد.

زمانی که یک خانم محجبه برای حفظ حجابش در دوران رژیم منحوس پهلوی اول از خانه ی خود خارج نمیشد تا مبادا حجاب از او گرفته شود؛ این روزها به افسانه ای تبدیل شده است.
وضعیتی که از اواسط دهه 70 با کم رنگ شدن و کنار گذاشتن اضول مسلمه قانون اساسی و اسلام ،واجب فراموش شده و شعار آزادی سیاسی شروع شد و امروز کار را به جایی رسانده که عده ای از آن سوی مرزها برای زنان ما تصمیم می گیرند که چه بپوشند، چگونه بپوشند، نپوشند و... عناوینی چون آزادی یواشکی و چهارشنبه بدون اجبار(سفید) که این روزها توسط فردی خارج نشین در دستور کار گروه های ضدانقلاب و ضداسلام قرار گرفته است و متاسفانه عده ای نیز آگاهانه در داخل به این دستور کار عمل می کنند.

دستورکاری که هدف اولیه آن مانند تمامی برنامه های ضد فرهنگی ، دشمن بنیان خانواده است، این بدحجابی که به حوزه ی فرهنگ نیز کشیده شده، به گونه ای که امروزه در حوزه سینما و تئاتر هیچ احترامی برای حجاب قائل نباشند و هر فیلمی که در آن حجاب بیشتر مورد هجوم قرار گیرد پرفروش تر و مردم پسند تر باشد؛ و ازسوی دیگر اگر یک هنرمند حجاب را برای خود برگزیند با بایکد خبری و حرفه ای از سوی همکارانش مواجه میشود.

در حوزه دولت زمانی که حجاب ارزش خود را در ادارات از دست داد و در مقابل ملاک استخدام عناصر ضدارزشی و ضدفرهنگ اسلامی قرار گرفت نیز هیچ صدای اعتراضی به گوش نرسید.
 
سالهاست که امام خامنه ای(مدظله العالی) صحبت از نفوذ فکری و فرهنگی غرب می کنند ولی متاسفانه دولتمردان ما در تمامی ادوار این هشدار را جدی نگرفتند و عده ای هم حتی آگاهانه به این نفوذ کمک کرده اند.

ما زنان مسلمان و انقلابی با تأسی به حضرت زهرا (س) که پرچمدار حجاب هستند از مسئولین نظام می خواهیم تا اصل 8 قانون اساسی در باره امربه معروف را احیا و با به کارگیری عناصر فرهنگی به مبارزه با بدحجابی و بی حجابی بپردازند.

از مسئولین شهرستان رامسر نیز درخواست می شود هرچه سریعتر به وضعیت حجاب این شهر شهیدپرور رسیدگی کرده و چهره ی شهر را فاطمی کنند. /ومن الله توفیق

 بسیج دانشجویی شهرستان رامسر

ارسال نظرات
پر بیننده ها